Nigdy nie widziałem gorszej obsługi

Pisemny: 7 styczeń 2022
Czas podróży: 23 wrzesień — 23 październik 2021
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 4.0
Po zarezerwowaniu z gó ry apartamentu 2-pokojowego i wpł acie zaliczki (prawie tydzień ), przyjechał em pó ź nym wieczorem i pró bowali mnie ulokować w pokoju niż szej klasy, jednocześ nie biorą c pienią dze za apartament w cał oś ci. W efekcie po skandalach zwró cili mi pienią dze i musiał em poszukać gdzie mó gł bym się osiedlić .
Dokumenty do prowadzenia czynnoś ci, księ ga reklamacyjna itp. nie podano, komentarze został y usunię te z serwisu.
Od znajomych, któ rzy przyjechali tam trochę wcześ niej, dowiedział em się , ż e w pokojach jest zimno.
Zejś cie do morza trudno nazwać zejś ciem (przez zrujnowany pensjonat i skarpę ).
Pomyś l 100 razy, zanim tam pó jdziesz.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał