Negatywne doświadczenia z zarządzaniem

Pisemny: 30 może 2021
Czas podróży: 23 — 25 marta 2020
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 1.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 6.0
Wybrał em ten hotel na podró ż sł uż bową w marcu 2020 roku, po rozpoczę ciu kwarantanny i odwoł aniu wyjazdu. Administracja zwró cił a mi pienią dze za kaucję , na począ tku 2021 przedł uż ył am ją i zapytał am czy mogę zarezerwować termin na 27 czerwca, kazano mi dzwonić bliż ej terminu i ż e wszystko jest w porzą dku.
30 maja wybieram numer i staram się zarezerwować ten termin z zaliczki, a potem hotel mó wi, ż e ma nową zasadę , zgodnie z któ rą terminó w od 24 do 28 czerwca nie moż na rezerwować na mniej niż.3 dni. To jedyna waż na dla mnie data, mimo ż e wcześ niej okreś lił em. Administracja odmó wił a choć by czę ś ciowych ustę pstw (zwrotu kaucji w pienią dzu lub jeszcze zezwolenia na rezerwację , jak to był o pierwotnie uzgodnione). Z mojej strony wszystko wyglą dał o niezbyt czysto, problemy pojawił y się w ostatniej chwili. Oddaję ten hotel 1, za takie podejś cie administracji do klientó w i delikatne linie do nawią zania kontaktu. Należ y pamię tać , ż e takie przypadki mogą wystą pić , kontaktują c się z administracją przed planowaniem wizyty w tym hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар