Negatywne wrażenie usługi

Pisemny: 18 styczeń 2011
Czas podróży: 1 — 16 styczeń 2011
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
Byliś my w hotelu wię cej niż raz, ostatni raz był to pokó j typu deluxe. Byliś my bardzo rozczarowani obsł ugą . W apartamencie nie był o papieru toaletowego. Pró bował em go znaleź ć w szafkach - i znalazł em nieotwartą paczkę prezerwatyw. W kategorii luksusowej jest to generalnie niedopuszczalne. Pró by poł ą czenia z recepcją zakoń czył y się niepowodzeniem, cią gł e kró tkie sygnał y dź wię kowe dochodzą ce od 4! ! podł ogi idą po papier do administratora. Jacuzzi w pokoju nie dział ał o, o czym nikt nie ostrzegał , chociaż jak się okazał o wszyscy byli tego ś wiadomi. I wzię liś my pokó j ze wzglę du na jacuzzi. Na wszystkie nasze pytania administracja tylko wzruszył a ramionami. Ale najbardziej nieprzyjemna rzecz wydarzył a się , gdy pró bował em zostawić recenzję na stronie hotelu - mó j komentarz został po prostu usunię ty, nawet nie zawracają c sobie gł owy odpowiedzią . Wszystkie dowody nieprofesjonalizmu na twarzy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał