Nie butik! Po prostu hotel, który oszczędza na gościach.

Pisemny: 24 może 2015
Czas podróży: 1 — 9 może 2015
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 5.0
Chcieliś my odpoczą ć na poziomie VIP. Informacje na stronie, ocena rezerwacji i wyglą d zewnę trzny hotelu obiecywał y taki poziom.
Zarezerwował em pokó j standardowy z jednym ł ó ż kiem na 2 miesią ce. W notatce celowo napisali o potrzebie parkowania, bo widzieli, ż e parking przy hotelu jest bardzo mał y.
Do Lwowa przyjechaliś my o 20:00. Wcześ niej administrator dzwonił do nas dwa razy: martwił się o naszą nieobecnoś ć i powiedział , ż e są gotowi nas przyją ć i wszystko czeka. Kiedy przyjechaliś my, nie był o gdzie zaparkować . Tylko na jezdni. Przy zameldowaniu zostaliś my poinformowani, ż e ostatniego ó smego dnia naszego pobytu bę dziemy musieli przenieś ć się do innego pokoju z powodu remontu.

Pokó j okazał się bardzo ciasny (pokó j nr 31 !! ! ), ale to ich wina - nie sprawdzili materiał u. Po kilku godzinach poczuliś my zapach ś ciekó w. A raczej nie tylko zapach - smró d. Jeś li był eś w kurorcie siarkowodoru (na przykł ad Piatigorsk), rozumiesz, o jakim zapachu mó wimy. Zadzwoniliś my do recepcji i dziewczyna powiedział a, ż e ​ ​ we Lwowie to normalne. (Wcześ niej byliś my we Lwowie i mieszkaliś my w prostszym hotelu - nie ś mierdział o). Musiał em się pogodzić . Przeprowadzka w czasie majowych wakacji jest nierealna. Dalej kró tko: ś niadanie jest sł abe jak na hotel butikowy, nie był o wystarczają cej iloś ci jedzenia dla goś ci, kawa rozpuszczalna, jogurt był.1-3 maja, potem znikną ł do koń ca pobytu, usł uga ś niadaniowa jest praktycznie nieobecna, osobno zaznaczę ciemnowł osa i czarnooka kelnerka restauracji - nieprzyjazna (dla facetó w bez pytań ).
room service - sprzą tają czyś ciutko, oszczę dzają na artykuł ach higienicznych, kawa i herbata w pokoju są dostę pne przy zameldowaniu, potem nie są uzupeł niane. Biał e rę czniki są szare i czasami mają plamy (jakoś ć prania nie jest dobra). Po drugich trzech dniach naszego pobytu nie posprzą tali pokoju i nie posprzą tali go aż do wyjazdu. Rę czniki też nie był y zmieniane. Suszarka do rę cznikó w był a gorą ca przez pierwsze trzy dni. Nastę pnie ogrzewanie został o wył ą czone. Na moją skargę administrator odpowiedział , ż e jest to spowodowane centralnym ogrzewaniem Lwowa (czyli w dniach 1-3 maja we Lwowie był jeszcze sezon grzewczy i tylko na rę czniki San Feder).
Pokó j nie jest wyciszony z korytarza - sł ychać hał as na schodach iw restauracji. Podczas naszego pobytu w restauracji odbył y się.3 imprezy (2 wesela i jedno urodziny). Byliś my zakulisowymi goś ć mi w pokoju.
Pierwszeń stwo w parkowaniu i obsł udze mają goś cie restauracji (podobno są to ludzie szanowani w mieś cie).
Był bym gotó w wszystko wybaczyć , gdybyś my nie byli oszukani i szczerze, a nie formalnie, uważ ni. Ale najprawdopodobniej - taka jest polityka kierownictwa instytucji - oszczę dzać na wszystkim, co się da. Jednocześ nie personel musi się sł odko uś miechać , wymyś lać wymó wki, a wszystko pozostaje tak, jak jest z roku na rok (dziś czytam szczegó ł owo opinie o rezerwacji - ludzie piszą o wszystkich opisanych minusach, a personel komentuje : "Dzię kujemy za opinie, weź miemy pod uwagę wszystkie uwagi, postaramy się naprawić . ")
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар