Obrzydliwy personel, książka z fałszywymi recenzjami

Pisemny: 11 sierpień 2015
Czas podróży: 1 — 2 lipiec 2015
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Czę sto odwiedzam Kremenczug. Nigdy nie zatrzymuję się w tym hotelu, ponieważ . w zeszł ym roku moja firma zapł acił a mi za pokó j w nim i miał em bardzo nieprzyjemny incydent z personelem, któ ry bawił się w nocy i wł ą czał muzykę , a oni nie odpowiadali na moje proś by, aby przestać krzyczeć pod oknami / okna był y od strony dziedziń ca /. Poprosił em administratora o pokó j, ale mnie zignorowali. Rano poprosił em o ksią ż kę skarg i uś miechnę ł a się! ! ! dał mi niezasznurowany notatnik, któ ry przekazują niezadowolonym goś ciom. Zrozumiał em to i zaczą ł em domagać się prawdziwej księ gi skarg. Potem dali mi kolejny, ale ten zakoń czył się nagraniem w 2011 roku. W rezultacie napisał em skargę , ale rozumiem, ż e nikt opró cz uś miechnię tego administratora jej nie zobaczy. Szkoda, ż e ​ ​ wł aś ciciel nie jest zainteresowany swoim personelem. Postawa administratora był a chamska i obraź liwa, co wskazuje na pobł aż liwoś ć zrodzoną ze wspó ł ż ycia.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał