Obrzydliwe miejsce z obrzydliwą obsługą i rezerwacją?

Pisemny: 18 sierpień 2021
Czas podróży: 22 — 23 lipiec 2021
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Zarezerwowaliś my to „cudowne” miejsce na dzień z pó ź nym wymeldowaniem Z WCZEŚ NIEJSZYM WYJAZDEM i wpł aciliś my zaliczkę .
Nawiasem mó wią c, ludzie, abyś cie zrozumieli ich zwykł e wymeldowanie o 10 rano i ich pó ź ne wymeldowanie o 12 w poł udnie. To musisz zrozumieć . Najwyraź niej ta organizacja nie jest zaznajomiona z koncepcją biznesu hotelowego, gdzie zwykle wymeldowanie to 12, a pó ź ne wymeldowanie to 14. No có ż .
Kró tko mó wią c, w koń cu zostaliś my gł upio rzuceni! Zadzwonili z kilkudniowym wyprzedzeniem i powiedzieli, ż e albo przedł uż ymy o kolejny dzień , albo zwró cimy pienią dze. Powiedzieliś my, ż e wszystko zarezerwowaliś my z wyprzedzeniem i ż e my i dziecko nie moż emy i nie chcemy przedł uż ać .

Nikogo nie zakł adaliś my i wywią zywaliś my się z zobowią zań finansowych wobec tej organizacji, a oni postanowili albo nas krę cić za wię cej pienię dzy (na dodatkowy dzień ), albo poł ą czyć . Dlaczego do diabł a bierzesz zaliczkę i ł ą czysz się ?
Wynik. Jeś li chcesz zepsuć sobie podró ż i mini wakacje, to na pewno tu jesteś . Có ż , są dzą c po recenzjach, nie jesteś my jedynymi, któ rzy znaleź li się w takiej sytuacji.
Chcę , ż ebyś zbankrutował ! Mił ego dnia!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał