duży obszar, ale zepsuł wszystko drobiazgami?

Pisemny: 26 sierpień 2016
Czas podróży: 21 — 28 sierpień 2016
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 6.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 6.0
Pokó j jest skoń czony, ale jest wiele drobiazgó w, któ re spowodował y negatywne skutki podczas odprawy. Na przykł ad nieprana wisienka na zakrę cie, plamy na sofie, pleś ń w ł azience i zardzewiał a zamiatarka, plama na dywanie w sypialni (bo nie chcieliś my, ż eby po tym wszystkim czoł gał się z mał ym dzieckiem. Kiedy Widział em to, chciał em spojrzeć na materac jak Freimut i ku mojemu zdziwieniu materac jest czysty, a podkł adka pod materac nie (. Szczerze mó wią c nie rozumiał em, ile pracy jest do zrobienia i wszystko psuje rzeczy Generalnie plamy był y zakryte pokrowcem, wymieniono podkł adkę pod materac, ale z ł azienką nic nie zrobiono (szkoda, ż e ​ ​ zdję cia nie moż na dodać .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał