Jeśli nie chcesz dodatkowych problemów, zdejmij dodatkowe gwiazdki.

Pisemny: 8 może 2012
Czas podróży: 29 kwiecień — 3 może 2012
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 8.0
Odpoczywaliś my w hotelu "Kleopatra" z duż ą firmą , wynaję liś my 4 pokoje na wakacje majowe 2012 roku, a dokł adniej od 29 kwietnia do 03 maja. Problemy zaczę ł y się nawet, gdy się zameldowaliś my: jeden z naszych pokoi zameldował się w porze lunchu, a trzy pokoje przyjechał y wieczorem, administrator posadził nas na jakiejś kartce napisanej odrę cznie, nie biorą c pod uwagę potwierdzenia rezerwacji, któ re pró bował em wł oż yć w jej rę ce. Trzecie klawisze osią gnę liś my z duż ym trudem. Pokó j jest naprawdę dobry, ż adnych skarg. Ale obsł uga w hotelu nie odpowiada deklarowanym gwiazdkom. Pod koniec wyjazdu mieliś my hasł o: „Jeś li nie chcesz zbę dnych problemó w, usuń dodatkowe gwiazdki”, lub w skrajnych przypadkach nie obcią ż aj się tak duż ym problemem, jak 100% obł oż enia hotelu. Ś niadanie zaczę ł o się od zupeł nie pustego Szweda, brakował o nawet podstawowych rzeczy, takich jak woda w samowar (! ), Czyste serwetki i sztuć ce na stoł ach. Niektó rzy kelnerzy nie byli w mundurach, ale biegali regularnie, jak wszyscy inni. Ś niadanie zjedliś my o 10:30. Ale nasi przyjaciele, któ rzy przybyli o 9-00, jak się okazał o, zł apali to samo zdję cie. Kierownik restauracji zanucił niewyraź nie, gdy pró bował em mu opowiedzieć o reklamie hotelu i Internecie. Jednak nastę pnego ranka restauracja mogł a dostać nie 2, ale 3+ za pracę . Ale w tym dniu hotelowy bar zasł uż ył na nie wię cej niż dwa punkty, któ re gł upio zamknę ł y przed nami drzwi o 23:00 i nie zgodził y się na pracę pod ż adnym pretekstem. Prawdopodobnie administracja hotelu nie wie, w jaki sposó b moż na zarobić dodatkowy zysk. Sprzą tanie pokoju został o przeprowadzone jakoś chaotycznie, cał a nasza firma został a posprzą tana dopiero na drugi dzień naszego pobytu, potem ktoś miał szczę ś cie ze sprzą taniem, ktoś nie. Na szczegó lną uwagę zasł uguje Internet przewodowy (nawet w ł azience, przepraszam, obok toalety! ), któ rego nikt nie jest w stanie ustawić i to wszystko w 2012 roku, kiedy wszyscy przyzwyczaili się do cudó w WiFi. Nie chodzi o to, ż e jesteś my maniakami Internetu, nigdy nie wł ą czaliś my telewizora, ale chcę też sprawdzić pocztę . I opublikuj zdję cia na FB, w koń cu miasto jest pię kne, a zamki fotogeniczne! Tak wię c hotel jest dobry jak na swoją lokalizację , fontanna na dziedziń cu pię kna, a pokoje nie są zł e, ale wł aś ciciele muszą zaostrzyć obsł ugę . Na koniec przeprowadź szkolenie dla personelu, tak jak robimy to w naszym hotelu na Krymie. Aby obsł uga goś ci w naszym obozie był a na poziomie zrozumiał ym i wygodnym dla potencjalnych goś ci.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał