Obsługa restauracji!

Pisemny: 16 może 2010
Czas podróży: 1 — 3 może 2010
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 10.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 9.0
Odpoczywaliś my w hotelu na majowe wakacje (2010) Podobał o mi się prawie wszystko, ale...
02.05. 2010 Po oś miogodzinnej wycieczce przyjechaliś my na obiad do restauracji Poirot. Zrobiliś my zamó wienie za radą kelnera Oksany (Pstrą g z przegrzebkami i Cielę cina z wiś niami). W cią gu godziny trochę o nas zapomnieli, chociaż jedna trzecia sali był a zaję ta! ? kiedy w koń cu przynieś li ryby, okazał o się , ż e przegrzebki nie są dostę pne. Co wię cej, kelner nie ostrzegł nas, dopó ki nie zadaliś my pytania: „Gdzie są przegrzebki? ” (dlaczego polecono to konkretne danie i dlaczego trzeba za nie zapł acić peł ną cenę ? ). Cielę cina czekał a po kolejnych 30 minutach. Kiedy poproszono nas o telefon do administratora, powiedziano nam, ż e bę dzie tam jutro. Wieczó r był beznadziejnie zrujnowany, podobnie jak ogó lne wraż enie restauracji, chociaż nastró j przed wizytą był doskonał y.
Ogó lnie restauracja jest dobra, jedzenie pyszne, ale personel wymaga dostosowania. A takż e kelnerzy powinni wiedzieć , jakie dania kuchnia jest w stanie ugotować w cał oś ci zgodnie z menu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał