Słaba obsługa klienta w recepcji

Pisemny: 26 listopad 2022
Czas podróży: 25 — 26 listopad 2022
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 5.0
Administrator Klanitsa Olena ds. Sal konferencyjnych jest nietowarzyski, nie potrafi znaleź ć kompromisó w z ludź mi, arogancki, mó wi podniesionym gł osem, obsł uga jest po prostu fatalna, pierwszy i ostatni raz wynajmowaliś my pokó j w tym hotelu!!!!
Jeź dzimy po wszystkich miastach naszego kraju i nigdy nie widzieliś my czegoś takiego!
Dziewczyny w recepcji są mił e i wiedzą , jak komunikować się z klientami!
A Olena - wstyd na hotel!!!
Sala nie jest przygotowana do pracy, czynsz został wzię ty na dodatkowe dwie godziny!! ! Wstyd!! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał