Lekceważenie dla klientów!

Pisemny: 13 może 2014
Czas podróży: 1 — 2 może 2014
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Usługa: 1.0
Zarezerwował em pokó j. Po przyjeź dzie okazał o się , ż e w tym dniu odbywa się tam wesele. O ś lubie, jak rozumiem, administracja hotelu wiedział a od dawna, ale kiedy zarezerwowaliś my pokó j, nie byliś my o tym ostrzegani. Sala został a oddana na wprost restauracji, w któ rej ś wię towano to wydarzenie. Oczywiś cie restauracja nie dział ał a dla nas, piosenki, tań ce pod oknami do rana. A mó j mą ż jedzie rano. Prawie nie spaliś my cał ą noc. Kiedy poszli przeklinać w recepcji, zaproponowali, ż e przeniosą się do innego pokoju z oknami w przeciwnym kierunku. Zaoferowano ją już rano! Skoro był y wolne pokoje z oknami w drugą stronę , to dlaczego nie zaoferowano nam ich od razu? Okropna, lekceważ ą ca obsł uga klienta ! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał