Hotel Chichikov: zamiast gościnności - wrogość

Pisemny: 1 lipiec 2019
Czas podróży: 28 — 30 czerwiec 2019
Mniejszy apartament został zarezerwowany z ponad miesię cznym wyprzedzeniem na 2 noce. Otrzymano trzy (! ) potwierdzenia rezerwacji, jednak w dniu 28.06. 2019 w godzinach 14-30 po przybyciu do hotelu odmó wiono zameldowania ze wzglę du na brak wolnych pokoi! Przebywał em w tym hotelu ponad 5 razy wcześ niej. Ale ż aden z pracownikó w nie zadał sobie trudu, aby oddzwonić lub napisać e-maila i powiadomić , ż e nie ma pokoi nawet pó ł godziny przed zameldowaniem.
Na pytanie, w jaki sposó b sieć rezerwacyjna wysył ał a potwierdzenia, kierownik Alena udzielił arcydzieł owej odpowiedzi: „nie mamy obowią zku powiadamiania serwisó w internetowych, czy mamy wolne pokoje, czy nie”.
Nie zaoferowano ż adnej wymiany ani pomocy!

Personel w recepcji zachowywał się wyzywają co wrogo, kierownik Alena wyró ż niał a się szczegó lną niegrzecznoś cią , któ ra po prostu powiedział a (cytuję dalej): „napisał eś wcześ niej negatywną recenzję o hotelu, nie ma dla ciebie pokoi”.
Tak wię c drodzy goś cie hotelu wycią gnijcie wł aś ciwe wnioski o profesjonalizmie personelu i jakoś ci usł ug hotelowych.
Moż esz przyjś ć po rezerwacji, ale nie ma dla ciebie pokoi, wcale.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał