Dobra naprawa i zła obsługa

Pisemny: 27 listopad 2017
Czas podróży: 25 — 26 listopad 2017
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 1.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 4.0
Przeczytał em recenzje innych goś ci kompleksu hotelowego Britannia (pozostawione na innych stronach) i mam wraż enie, ż e spę dził em czas w zupeł nie innym hotelu, bo. Każ dy ma dobre recenzje, ale ja nie.
Tak, wystró j wnę trza jest bardzo dobry. Ś wież o po remoncie, ogrzewanie podł ogowe w ł azience. Duż a wanna z hydromasaż em w sypialni z duż ym ł ó ż kiem, naprawdę przygotowuje scenę do przemyś lenia romantycznego wieczoru.
Obsł uga: gdy wszystko idzie zgodnie z planem, dziewczyny są bardzo mił e i gotowe do pomocy we wszystkim. Ale w rzeczywistoś ci nie mogą pomó c.
W porzą dku:

1) Weszliś my do pokoju, odkryliś my brak obiecanego smart TV i telewizora w salonie. Dziewczyny z recepcji najpierw przybiegł y, ż eby mi pomó c w konfiguracji (moż e jestem za gł upia, ż eby zrozumieć , jak to dział a). Pobiegli, zobaczyli, ż e brakuje dekodera (na przykł ad Android TV), „bo dzisiaj został zabrany do naprawy” i nie mogli pomó c w tej sprawie. Myś limy, ż e dobrze, smart TV nie jest tym, po co tu przyjechaliś my. Ale mogli ostrzec przy wejś ciu, ponieważ wszystko musiał o poczekać na zakoń czenie sprzą tania pó ź niej niż wyznaczona godzina zameldowania.
2) Zdecydowaliś my się zjechać z drogi, ż eby wzią ć prysznic, a woda w nim był a ledwo ciepł a. Có ż , myś lę , ż e moż e spł yną ć i bę dzie doskonale. Minę ł o kilka godzin, a okoł o pią tej wieczorem wł ą czam wodę , aby napeł nić wannę , a woda ma temperaturę poniż ej pokojowej. Stoję przez pię ć minut i czekam, ale odpł ywa i robi się jeszcze zimniej. Dziewczyny z recepcji mó wią , ż e nie ma ciepł ej wody, bo „kocioł jest zepsuty, a teraz pró bują podł ą czyć drugi i woda pojawi się za pó ł godziny”. Od 17:30 do 22:00 co pó ł godziny obiecano nam nowe pó ł godziny. Konkluzja: Jacuzzi był o tylko czę ś cią wnę trza lub rekwizytó w, jeś li jest to wygodniejsze.
3) Wieczorem bardzo chciał em porozmawiać z kierownikiem hotelu. Dziewczyny obiecał y, ż e nastę pnego dnia bę dzie w pracy od rana do wieczora. Poszliś my spać ze spokojem, rano ś niadanie w pokoju, a wł osy na ś niadaniu. Prawdziwe kobiece wł osy. Poziom „romansu” i obsł ugi spadł w tym momencie poniż ej dna.
4) Schodzimy na dó ł , aby porozmawiać z kierownikiem, ale go tam nie ma. Odszedł i nikt nie wie (i nie moż e się dowiedzieć ) dokł adnie, kiedy to nastą pi. Już inni administratorzy pytają , dlaczego potrzebujemy menedż era. Mó wimy starszej zmianie, ale ona nie zdaje sobie sprawy z naszego problemu. A kierownik nie wie. Wię c dzwoniliś my cał y wieczó r, poszliś my na dó ł , chcieliś my uzyskać odpowiedź na problem, a nawet nikomu nie powiedzieli, ż e jest problem. Ż ą dam zwrotu poł owy ceny pokoju, za co otrzymuję odmowę : mogliby od razu sprawdzić , czy jest ciepł a woda, aw przypadku jej braku natychmiast opuś cić hotel. Pię ć minut po zameldowaniu.

Wniosek: hotel jest pię kny, z dobrą okolicą . Ale personel jest arogancki, niedoś wiadczony, a co najgorsze, nie dba o swoich klientó w. Apartament dla nowoż eń có w w cenie 1767 UAH / dzień nie był wart swojej ceny. Cztery gwiazdki afiszują się przy wejś ciu do hotelu, ale po tak ź le zepsutym romantycznym wieczorze nie dał abym im dwó ch gwiazdek.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар