Wymień usługę hostingową

Pisemny: 10 lipiec 2012
Czas podróży: 10 lipiec 2012
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 3.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 5.0
Usł ugi każ dego hotelu są ś wiadczone przez ludzi. Jeś li te usł ugi są tak zwane „z serca”, to przyjemniej jest mieszkać w takim miejscu. Zarzą dca w Reikartz wykonuje swoje obowią zki zgodnie z przysł owiem „zapiekał – i niech nie ś wita”. Pokojó wki są ponure. Sł yszalnoś ć : są siedzi z gó ry chodzą po gł owie, są siedzi naprzeciw na ogó ł praktycznie mieszkają w moim pokoju (drzwi trzaskają tak, ż e dzwoni mi w uszach). Jedna radoś ć - mam zatyczki do uszu. Mogę ocenić usł ugi w branż y hotelarskiej - pracował em w kompleksie hotelowym w Kisł owodzku przez ponad 10 lat. To oczywiś cie wymaga trochę pracy z personelem.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał