Hotel jest dobry, ale pytania do personelu?

Pisemny: 9 może 2012
Czas podróży: 25 — 26 kwiecień 2012
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 3.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Wnę trze prezentuje się bardzo przyzwoicie. Duż e pokoje, czysto, dobra poś ciel, sprzę t AGD, meble.
Ale jest problem z czynnikiem ludzkim. Dziewczyna w recepcji od razu zrobił a się paskudna, potem pomieszali pokoje - zarezerwowaliś my dwa pokoje dwuosobowe z oddzielnymi ł ó ż kami, a dali nam dwa z jednym duż ym. Poprosili o zmianę - zmienili to dla mę ż czyzn, ale nie dla nas kobiet - zdecydowaliś my, podobno wystarczy, herbata to nie księ ż niczka - tolerujemy to : )
Restauracja jest pretensjonalna iz jakiegoś powodu niewygodna. Nie zaszkodzi zatrudnić dekoratora na jedną lub dwie konsultacje - tutaj umieś ć kwiaty, tam jakieś zdję cie lub coś innego, zdejmij ś wieczniki podł ogowe ze stoł ó w i tak dalej. Ponieważ ogó lnie ma dobry remont i dobre meble, drobiazgó w jest za mał o.
Jedzenie nie jest zbyt smaczne, poł owa dań wskazanych w menu nie jest dostę pna, kelner nie rozumie win nawet na poziomie biał o-czerwonym.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał