Jeśli nie dla takiego personelu, czy może być dobry hotel

Pisemny: 9 kwiecień 2025
Czas podróży: 5 — 7 kwiecień 2025
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 5.0
Jeś li lubisz Financial Extreme, przygody i zadania w stylu „Zgadnij, co jest wł ą czone”, to zdecydowanie tu jesteś . Wsiadł eś do numeru oznaczonego „ś niadanie”? Nie relaksuj się : to tylko oznaczenie ró wnoległ ej rzeczywistoś ci, w któ rej jest ś niadanie, ale tylko jeś li jesteś telepatą i moż esz zgadną ć , gdzie i kiedy mija. Administracja hotelu uważ a, ż e ​ ​ goś ć musi sam znaleź ć szczegó ł y usł ugi, ponieważ na stronach „wszystko jest wskazane”. To prawda, ż e ​ ​ nie jest jasne, gdzie prawdopodobnie z mał ym drukiem na karcie Secret „Zgadnij siebie”.
Ceny tutaj są jak w „All Inclusive”, ale w rzeczywistoś ci - usł uga jak w trybie „Nic Inclusive”. Zapł acisz za udogodnienia, któ rych po prostu nie zobaczysz. Personel hotelu jest bardzo uprzejmy, gdy odpowiada na roszczenia - w przybliż eniu, jak w klinice na przyję ciu: „Dalej! ”. Jedyne, co się dzieje, jest gwarantowane - zepsuty nastró j, zuż yte nerwy i nieocenione doś wiadczenie tego, jak goś cie nie powinni być odbierani.
Jeś li nadal masz wą tpliwoś ci, czy iś ć , czy nie, zadbaj o siebie, swó j czas i portfel. Odpocznij gdzie indziej, gdzie bę dziesz szczę ś liwy nie tylko w dniu pł atnoś ci, ale przez resztę czasu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał