Straszne miejsce! Całkowity brak szacunku, brak obsługi w niewiarygodnych cenach!

Pisemny: 10 sierpień 2020
Czas podróży: 7 sierpień 2020
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 1.0
Niedawno "odpoczywał em" na terenie tego hotelu. Zamó wili z wyprzedzeniem bankiet na 20 osó b i podkreś lili, ż e stó ł powinien być ustawiony w cieniu... jak wiadomo poł owa osó b siedział a w palą cym sł oń cu, dania gł ó wne czekał y ponad godzinę , wszystkie sał atki był y gotowane, napoje był y gorą ce. Pod koniec wieczoru niespodziewaną niespodzianką był o otrzymanie kolejnego czeku po zamknię ciu rachunku, ponieważ kelnerka przyję ł a zamó wienie, któ re najpierw został o przygotowane, a nastę pnie chciał a doliczyć do rachunku gł ó wnego, któ ry został zamknię ty. Sł yszał em tylko „OY”. Poważ nie?

Jest recepcja oddzielona od baru, gdzie wszystkie rozrywki są pł atne. Tam moż esz zobaczyć gł ó wny kolor tej usł ugi „Scoop”. Kobieta jest w ogó le nieodpowiednia. Brak zrozumienia uprzejmoś ci, podstawowych sposobó w komunikacji i taktu. Nie moż esz się doczekać jej uś miechu! Przyjechaliś my tam i chcieliś my najpierw zapł acić za pulę...Daję kartę iw odpowiedzi na mnie prostacki "terminal nie dział a".

Pytani, dlaczego nie ostrzegali i jak się zachować w takiej sytuacji, odpowiadali, ż e Internet znikną ł pó ł godziny temu, kiedy nie wiedzą , czy się pojawiać , czy wcale… Internet nie jest nawet mobilny, wię c Musiał em szukać gotó wki w kieszeniach wszystkich (po tym jak zaczą ł em sobie zadawać sobie pytanie, jak wszystko uł oż one, gdzie toalety, szatnie, prysznice, gdzie moż na zostawić kosztownoś ci itp. Nie czekał em na szczegó ł ową odpowiedź.

Kiedy zapytał em, jak moż na jeź dzić na skuterze wodnym, kazano mi szukać siwowł osego mę ż czyzny w czerwonym T-shircie! ! ! ! ! ! ! CO? Dlaczego mam kogoś szukać?
Jak wiecie, tego czł owieka nie był o w basenie, bo był w garaż u) Plan wynajmu dział a w nastę pują cy sposó b: 1) idź do tego czł owieka, któ ry nienawidzi goś ci, o czym ci osobiś cie opowiada, bo psują sprzę t; 2) powiedz, ż e chcesz jeź dzić ; 3) odsył a Cię do recepcji w celu opł acenia usł ugi; 4) wró ć i posł uchaj, jak wszyscy go wkurzyli; 5) zebrać się na plaż y i wysł uchać instrukcji. Cał y czas krzyczy na ciebie, bo nie moż e normalnie mó wić.

Kolejnym bonusem był o wysł uchanie gł ó wnego koloru w recepcji i rozmowa jej pracownika o przybyciu goś ci. Wcale nie byli z tego zadowoleni, jak otwarcie powiedzieli, kiedy czekał em w holu na swoją kolej. Aha, a jeś li ten idiota powiedział ci coś nie tak, administrator zadzwoni do ciebie i powie, ż e się mylił eś ...jest to ró wnież omawiane z goś ć mi!

Ceny napojó w to po prostu przestrzeń ! Tylko woda Morszyn. leci wszę dzie (
Moja rada - zacznij traktować ludzi z szacunkiem! Nie jesteś my już tam pieszo.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (2) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар