koszmar

Pisemny: 24 luty 2018
Czas podróży: 14 — 15 luty 2018
2 lutego zarezerwowano dwa pokoje na 14 lutego. Jeden pokó j dla 6 osó b (4 osoby dorosł e i 2 dzieci) oraz drugi pokó j dla 3 osó b dorosł ych. Spisał yś my się przez Viber z gospodynią , któ ra potwierdził a rezerwację . Kilka razy też odpisywaliś my i omawialiś my z nią wszystkie pytania. Poprosił a nas, ż ebyś my napisali do niej pó ł godziny przed przyjazdem (co zrobiliś my), a potem ktoś przychodził i otwierał dla nas pokoje. 14 lutego rano przedstawiciel hotelu napisał do nas, ż e wszystko jest aktualne i czekają na nas 2 pokoje. Przyszedł mł ody mę ż czyzna i otworzył mieszkanie. Jak się okazał o, jest pokó j dla 6 osó b, ale pokó j dla 3 osó b powiedział , ż e nie istnieje. Po dł ugiej pró bie okazał o się , ż e ten pokó j, któ ry zamó wiliś my dla trzech, wynaję li jeszcze innym DWÓ M osobom i zaproponowali nam alternatywę - pokó j dwuosobowy lub urlop, uzasadniony faktem, ż e jest duż o innych hoteli w mieś cie Boryspol i ł atwo moż na znaleź ć inny numer. Chociaż po przyjeź dzie kilkakrotnie dzwoniliś my pod wskazany numer i nie ostrzegano nas o ż adnych zmianach. Ponieważ był o już pó ź no i byliś my zmę czeni po 12-godzinnej podró ż y samochodem, staraliś my się umó wić z nim, ż e jakoś zorganizuje nam miejsce, ż eby trzecia osoba mogł a gdzieś przenocować i zrobił zniż kę . Po 40 minutach komunikacji z przedstawicielem hotelu i jego wielokrotnych pró bach wyrzucenia nas za drzwi, udał o nam się uzgodnić , ż e zorganizuje dla nas ł ó ż ko dla trzeciej osoby dorosł ej. miejsce do spania, któ re dla nas zaaranż owano, okazał o się skł adanym ł ó ż kiem ze zł amanymi nogami, czyli zwykł ą drewnianą deską , na któ rej leż ał materac. skoro był o już pó ź no i byliś my w obcym kraju i w obcym mieś cie, nie mieliś my wyboru i zgodziliś my się na to. Ró wnież , gdy poproszono nas o telefon do wł aś cicielki hotelu i porozmawianie z nią , odmó wiono nam (był o to motywowane faktem, ż e wł aś cicielka jest obecnie na wakacjach). Wraż enie tego hotelu został o cał kowicie zrujnowane. Nastawienie PRZEDSTAWICIELA hotelu do ludzi jest wyją tkowo negatywne.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał