Nie wrócimy ponownie!

Pisemny: 23 sierpień 2018
Czas podróży: 12 — 15 sierpień 2018
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 5.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
Chciał abym podzielić się moim doś wiadczeniem wspó ł pracy z oś rodkiem rekreacyjnym „Lazurnaya 2”. Podró ż ował em z mę ż em w sierpniu 2018 roku. Zaplanowaliś my wakacje z wyprzedzeniem, znają c już tę bazę , zanim byliś my tu w 2016 roku. I tak faktycznie wakacje dobiegł y koń ca i zaczę liś my analizować , co się z nami stał o. . . Doszliś my do wniosku, ż e minę ł y dwa lata. . . PRZESZŁ OŚ Ć!! ! ! Poró wnują c rok 2016 i 2018, oczekiwania NIE BYŁ Y SPODZIEWANE. Teraz postaram się po kolei rozł oż yć wszystko w kolejnoś ci.
1. POKOJE są mniej lub bardziej czyste (na lekką pleś ń pod prysznicem i zaschnię te krople wody na wewnę trznej stronie drzwi w ł azience zamknij oczy). Czysta poś ciel, czyste wyprasowane rę czniki.
2. WYŻ YWIENIE. . . wprowadzone wyż ywienie niepeł ne, ś niadania i obiady są wliczone w koszty utrzymania. Porcje duż e, nie bę dziesz gł odny, menu na cztery dni odpoczynku nie powtó rzył o się , jak zwykle domowa kuchnia, coraz bardziej przypominał o to jadalnię na ś wież ym powietrzu niż restaurację , jak to stwierdzono. Kelnerzy wydawali się za mał o, czekali 10-20 minut na swoje, jak darmowe jedzenie.

3. KONSERWACJA I SERWIS. Zacznę od rezerwacji. Wygodny moduł rezerwacji online na oficjalnej stronie internetowej, ALE po zamó wieniu pokoju zgodnie z obietnicą list na maila i sms do naszego pokoju po lewej z potwierdzeniem rezerwacji i szczegó ł ami do wpł aty zaliczki NIE PRZYSZŁ O. Czekaliś my 2 dni - NIC, tak bardzo chcieliś my jechać na Lazurnaya 2, martwiliś my się - zaczę liś my do siebie dzwonić . Witryna posiada 2 numery administracyjne - pierwszy to ogó lnie automatyczna sekretarka, drugi to numer administratora, któ ry odpowiada za każ dym razem. Ogó lnie rzecz biorą c, potwierdziliś my rezerwację wszystkimi telefonami na cztery dni. Odrzuciliś my zaliczkę za pierwszy dzień , 1440 UAH, dzwonimy nastę pnego dnia, aby sprawdzić , czy pł atnoś ć się powiodł a (ró wnież się martwiliś my, bo bez zaliczki rezerwacja zostanie anulowana, a w rezerwacji online na stronie kwota naszej przedpł aty zawisł a przez dł ugi czas 0 UAH). W efekcie sami dostali do administratora telefon z pytaniem o potwierdzenie przedpł aty na dwa dni. Podczas zameldowania powiedziano, ż e pokoje są codziennie sprzą tane na mokro, a poś ciel zmieniana jest co trzy dni. W rzeczywistoś ci - sprzą tanie - NA Ż Ą DANIE. Jeś li nie zapomniał eś zawiesić na drzwiach znaku z proś bą o jego usunię cie, usuną go, ale nie ma procesu, jak mó wią .
A teraz ogó lnie o wszystkim. Pierwszego dnia po wyjś ciu na plaż ę wró ciliś my do pokoju i poszliś my pod prysznic. Okazał o się , ż e odpł yw był zatkany pod prysznicem. Woda po prostu nie spł ywa, po mnie mó j mą ż musiał czekać , aby się umyć . Natychmiast postanowiliś my poinformować o tym administrację , aby w takim przypadku nie był o ż adnych roszczeń przeciwko nam, ale nie znaleź liś my w budynku NIE administratora, NIE sprzą taczy, był a godzina 19.00. W recepcji nie ma nikogo, ale jest biurko z numerem administratora (nie numer telefonu na stronie), któ ry w tym momencie nie odebrał . Zatkany odpł yw zgł oszono drugiego dnia rano, obiecali naprawić wszystko w jeden dzień , robią c jednocześ nie zdziwioną minę , mó wią c, o dziwo, ż e to nie powinno się wydarzyć.... I znowu, ALE cud się nie zdarzył się nic dla nas nie posprzą tał o. . . na drugi dzień zdaliś my sobie ró wnież sprawę , ż e w ł azience nie ma przyjemnego zapachu stoją cej wody. Zimna woda - wszystko w porzą dku, ale przeł ą czasz się na gorą cą - jest cuchną cy zapach. Doszliś my do wniosku, ż e podgrzewacz wody w ś rodku był spleś niał y. Nie mamy poję cia, jak należ ał o to skorygować , ale sam fakt nie był przyjemny, niezbyt wygodne był o mycie twarzy rano ciepł ą wodą i mycie zę bó w. A potem - najbardziej nieprzyjemny. Tak się zł oż ył o, ż e mieliś my sił ę wyż szą i musieliś my przerwać wakacje na morzu i wyjechać po 4 dniach do domu, ale baza był a zarezerwowana na 7 dni. Pojawił o się pytanie o zwrot pienię dzy za 3 dni NIEWYKORZYSTYWANE przez nas usł ugi. Powiedzmy, ż e wyszliś my i zostawiliś my im nasze niewykorzystane 4300 UAH. Nie duż o, duż o, ale przyzwoita iloś ć . I tu zaczę ł o się najciekawsze. Oczywiś cie zrozumieliś my, ż e zgł osiliś my wcześ niejszy wyjazd w niecał y dzień , czyli rano w dniu wyjazdu, a wyjechaliś my wieczorem i nikt nam nie zwró cił cał ej kwoty. I tak się stał o, dzię ki Bogu nie był o ż adnych negatywnych atakó w emocjonalnych w naszym kierunku. Najpierw przez kilka godzin administrator koordynował telefonicznie nasze pytanie, czy zwró cić pienią dze, czy nie, z kim – nie wiemy. Nie dali nam pienię dzy w gotó wce, chociaż przez cał y okres rezerwacji dał am 7200 UAH w gotó wce przy zameldowaniu (+ 1440 UAH to zaliczka na kartę Privatbank). O godzinie 17.00 w dniu wyjazdu zabrali numer karty i powiedzieli, ż e zwró cą pienią dze za 2 dni, 2880 UAH, bo. zatrzymują dzienną kwotę za to, ż e ostatnio informowaliś my o wczesnym imporcie. Có ż , w zasadzie tego się spodziewano. Termin zwrotu był niejasny, albo stanie się to, jeś li nasz pokó j zostanie sprzedany wcześ niej, albo kiedy minie ostateczna data naszej podstawowej rezerwacji. W efekcie pozostał o nam jeszcze tylko czekać i mieć nadzieję , ż adnych pokwitowań z ich strony, ż adnych wnioskó w o zwrot z naszej strony, wymagana był a administracja. Pewnie tak to robią , albo byliś my pierwszym przypadkiem takiej sił y wyż szej, w co bardzo wą tpię . Konkluzja: pienią dze został y zwró cone.... tydzień po naszym wyjeź dzie, po wielu telefonach, na któ re nie odbieraliś my, notabene 1990 UAH (zamiast 2880 UAH), po czym zadzwonił do nas administrator MIG SAMA z wyjaś nieniami, ż e zwró ciliś my Ci 2000 UAH (prowizja 10 UAH okazał a się podobno nasza), chociaż NIE POWINNIŚ MY tego robić , poszliś my się z Tobą spotkać , zwykle NIE ZWRACAMY nikomu pienię dzy! . .
Oto taka historia z Lazurną.2 w Berdiań sku. Sytuacja nie jest zbyt przyjemna, pierwsze co sobie wyobraziliś my to to, ż e jedziemy w sumie na tydzień , a pienią dze musieliś my zwró cić w cią gu zaledwie 2 dni. ALE sytuacje są ró ż ne, ludzie sami wyjeż dż ają na wakacje i zabierają swoje dzieci na przykł ad na 2-3 tygodnie, na miesią c, a to są zupeł nie inne liczby w hrywnach....
Zakochaliś my się w Lazurnej 2 w 2016 roku, ale oni postanowili nie rozwijać się , a degradować . Kiedy pierwszego dnia przyszli na obiad do tak zwanej restauracji, byli rozczarowani. Menu został o zredukowane do niemoż liwoś ci, jakoś ć zaró wno jedzenia, jak i obsł ugi spadł a kilkakrotnie, ale ceny pozostał y jak za przecię tny czek w przyzwoitej restauracji.

PS Odpł yw prysznica nie był czyszczony przez 4 dni.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał