Okropna, niegrzeczna obsługa klienta

Pisemny: 10 lipiec 2016
Czas podróży: 10 lipiec 2016
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Usługa: 1.0
Nigdy nie spotkał em się z tak niegrzeczną obsł ugą klienta.
Mó j mą ż i ja szukaliś my miejsca na pobyt na mierzei przez tydzień . Znaleź liś my administratora bazy, przywitaliś my się i grzecznie spytaliś my o dostę pnoś ć pokoi za dwa tygodnie, ceny i moż liwoś ć rezerwacji już teraz. Odpowiedź był a szokują ca: administratorka powiedział a, ż e ​ ​ nie poda nam cen, ż e potrzebuje tylko tych, któ rzy wł aś nie przychodzą , ż e nie ma moż liwoś ci wcześ niejszej rezerwacji itp. Nie był a to odpowiedź (choć też dziwna ) to zszokował o, ale ton. Wł aś nie na nas krzyczał a, bez ż adnego powodu. . . Niegrzeczna i brzydka.
Był o uczucie, ż e poprosiliś my o ż ycie za darmo.

Taka usł uga jest poza moim zrozumieniem: przyjechaliś my z pienię dzmi, gotowi wynają ć pokó j już teraz, grzecznie (!! ! ) odwró ciliś my się , aw odpowiedzi usł yszeliś my kupę brudu. Wyjechaliś my tam w szoku. Jeś li takie podejś cie do goś ci od razu, to aż strach pomyś leć , czego się spodziewać po dokonaniu pł atnoś ci. Nie polecam nikomu nawet zbliż yć się do tego miejsca.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał