Rażąco nielegalne oszustwa ze strony personelu recepcji.

Pisemny: 15 luty 2011
Czas podróży: 1 — 7 styczeń 2011
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Przyjechał em do hotelu 13 stycznia, dzień pó ź niej niż rezerwacja. Miał em rezerwację od 12 do 3 dni. Pomimo moich pró ś b, aby nie zakwaterować mnie w rezerwacji, miał em nieostroż noś ć , aby podać kartę kredytową do zapł aty, rozliczyli mnie na rezerwacji i wypł acili pienią dze z karty kredytowej za stracony dzień , w któ rym tam nie mieszkał em. Dodatkowo obcią ż yli mnie dodatkową kaucją w wysokoś ci 80 euro. Moja rezerwacja wynosił a 615 euro i depozyt w wysokoś ci 205 euro. Wycofany z karty kredytowej 900 euro za 80 euro wię cej. Kaucja w ogó le nie został a zwró cona, mimo ż e nie korzystał am z baru. Dodatkowo nastę pnego dnia był a raż ą ca bezczelnoś ć , gdy był em w swoim pokoju, zabrali mi ostatnie 1000 TL z mojej karty kredytowej. nigdy. Niestety SMS o wypł acie 1000 TL z mojej karty kredytowej. Widział em to, kiedy wychodził em z hotelu. A dodatkowo za 2 dni pobytu w hotelu naliczono mi ok. 1500 euro zamiast 615 euro nawet za stracony dzień . Personel w hotelu to tylko rabunek. Teraz piszę wszelkiego rodzaju skargi i roszczenia.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał