Najgorsza obsługa klienta — bądź ostrożny

Pisemny: 18 czerwiec 2022
Czas podróży: 2 — 4 czerwiec 2022
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Usługa: 1.0
Przyznaję , ż e miał em gorzkie doś wiadczenia z leczeniem tego hotelu. Zarezerwował em 2 noce dla siebie i mojej mamy. Jednak ze wzglę du na problemy zdrowotne mojej mamy i widzieliś my, ż e nie moż na podró ż ować , zadzwonił em, aby anulować rezerwację i wtedy powiedziano mi, ż e nie ma moż liwoś ci zwrotu pierwszej nocy, ale ż e zwró cą drugą noc noc (co uważ ał em, ż e był o to przemyś lane ze strony hotelu).

2 tygodnie pó ź niej poinformowali mnie, ż e mimo wszystko nic mi nie zwró cą . Myś lę , ż e hotel mó gł poś wię cić wię cej uwagi i uwagi, a nie tylko ł atwy zysk pienię ż ny.

Doś wiadczenie hotelowe to nie tylko komfort, jaki oferują klientowi, ale takż e troska i uwaga, jaką hotel ma dla klienta podczas cał ego procesu. Muszę powiedzieć , ż e bardzo zł a obsł uga klienta.
Tłumaczone automatycznie z języka angielskiego. Zobacz oryginał