wada

Pisemny: 26 czerwiec 2012
Czas podróży: 9 — 21 czerwiec 2012
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 5.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 9.0
Odpoczywaliś my z przyjacielem w tym wspaniał ym hotelu ze wspaniał ą przyrodą , niesamowitymi widokami i ł agodnym morzem w 12 dni czerwca. Wybraliś my hotel nieprzypadkowo, bardzo zależ ał o nam na spokojnym i komfortowym pobycie (po masowej turystyce w hotelach w regionie Side. I wszystko był oby dobrze, ale… ale niedokł adnoś ć w rezerwacji kategorii pokoju zepsuł a nam pierwszą i ostatnią dzień pobytu Kto jest za to odpowiedzialny (organizator wycieczek, biuro podró ż y czy hotel) jest nadal badany.
po przybyciu do hotelu, po godzinie lub dwó ch czekania, wyczerpani nieprzespaną nocą i dł ugim transferem dostaliś my klucze do pokoju, zał adowaliś my bagaż e do samochodu klubowego i pojechaliś my na odprawę . Po przybyciu do pokoju (nr 508) byliś my co najmniej zszokowani obecnoś cią w pokoju jednego podwó jnego ł ó ż ka (ł ó ż ko francuskie) ze wspó lnym kocem i poś cielą!
Oczywiś cie poszedł em do recepcji i poprosił em o pokó j z oddzielnymi ł ó ż kami, zgodnie z zamó wieniem, ponieważ nie jesteś my mał ż eń stwem, mamy tradycyjną orientację : -) i znaczną ró ż nicę wieku (ponad 20 lat), co absolutnie wyklucza odpoczynek we wspó lnym ł ó ż ku! W recepcji poproszono mnie o dostarczenie vouchera, któ ry wskazywał na kategorię pokoju dwuosobowego standard, co w tym hotelu oznacza jedynie obecnoś ć ł ó ż ka francuskiego (ską d to wiemy? ), któ re nam zapewniono, i tam moż e nie ma innych opcji. Aby otrzymać osobne ł ó ż ka należ y w voucherze dokł adnie wskazać kategorię hotelową pokoju „typ twin double room”.

Oburzony tą sytuacją i postawą personelu hotelu, musiał em oddzwonić do dyrektora biura podró ż y w Kijowie, gdzie jesteś my stał ymi klientami i gdzie wykupiliś my tę wycieczkę , któ ry obiecał przyjrzeć się sytuacji, ponieważ wcią ż był a wymó g oddzielnych ł ó ż ek podczas rezerwacji. W wyniku dalszego postę powania przedstawiciel hotelu Irina (relacje goś ci) oddzwonił do nas i zaproponował jako opcję udostę pnienie nam pokoju wyż szej kategorii z widokiem na morze i dwoma ł ó ż kami pojedynczymi za dodatkową opł atą.12 Euro/doba . Oczywiś cie zgodziliś my się , a sił y już się koń czył y. Pierwszy dzień wypoczynku na morzu był zrujnowany. Natychmiast przyjechał samochó d klubowy i zabrał nas wraz z naszymi rzeczami do pokoju 613, któ ry był nieco wyż szy niż nasz poprzedni pokó j, miał osobne ł ó ż ka, ale poza tym nie ró ż nił się absolutnie od naszego poprzedniego pokoju - ten sam standard.
Oddzwonił em do dyrektora naszego biura podró ż y w Kijowie i wyjaś nił em sytuację , poinstruowano mnie, ż ebym niczego nie podpisywał i nie dopł acał . Nastę pnego dnia na spotkaniu z przewodnikami hotelowymi TUI ponownie zapytał em, czy ż ą dania hotelu o dopł atę są uzasadnione. Okazał o się , ż e prawie wszystkie pokoje są tutaj "standardowe" i wszę dzie jest taki czy inny widok na morze i nie musimy nic dopł acać . Zrelaksowaliś my się , a potem mieliś my spokojny i przyjemny pobyt, któ ry w peł ni speł nił nasze oczekiwania, pomimo doś ć trudnych odległ oś ci po nieró wnym terenie z pokonywaniem licznych wielopoziomowych schodó w na terenie hotelu. Ale jako aktywnoś ć fizyczna wcale nie jest zł a.
Dzień.12: wyszliś my z hotelu wcześ nie rano i oczywiś cie przyjechaliś my z bagaż em wcześ niej, aby wymeldować się w recepcji, zapł acić za korzystanie z sejfu i czekać na przyjazd naszego busa na lotnisko. Nie był o go tutaj. Oficer dyż urny w recepcji, zerkają cy na komputer. , zaczą ł natarczywie domagać się od nas zapł aty za przeprowadzkę („upselling” to bardzo zawił a terminologia przy nazywaniu usł ugi w paragonie (zachowane)). Wtedy w grę wchodził o wielu innych menedż eró w dostę pnych o tej wczesnej godzinie, w tym takż e przez telefon, któ rzy wywierają c na nas sł uszną presję i niezbyt mocno, pró bowali nas przekonać do zapł aty za tę usł ugę , zapewniają c nas jako imbecyló w w wyż szym klasy udostę pnionego pokoju z osobnymi ł ó ż kami i widokiem na morze, aż do groź by ze strony front managera Ali wezwania policji, z któ rą się zgodziliś my.
Cał y ten szantaż trwał ponad godzinę , nasz autobus z absolutnie niekompetentnymi i bezuż ytecznymi przedstawicielami TUI przyjechał dawno temu, a postę powanie toczył o się dalej. W koń cu o 6 rano musiał em zadzwonić do dyrektora biura podró ż y w Kijowie. Na jego polecenie, aby nie spó ź nić się na lot, zostaliś my zmuszeni do wpł acenia puli 180 USD (144 euro) (co jednak mogł o nie być , a co wtedy? ), któ re został y nam zwró cone po naszym powrocie do Kijowa. Okazuje się wię c, ż e jesteś my zakł adnikami sytuacji, któ ra powstał a albo w wyniku czyjegoś bł ę du, albo cał kowicie celowego zainstalowania personelu hotelowego, aby przy każ dej okazji „pieprzyć ” turystó w (gł ó wnie rosyjskoję zycznych) we wł asnym interesie, co jest doś ć oczywiste. Gdyby pokó j był rzeczywiś cie taki, jak obiecano, na pewno nie był oby ż adnych zastrzeż eń do zapł aty z naszej strony. Tym samym ten wyją tkowo nieprzyjemny incydent mocno popsuł ogó lnie pozytywną opinię o hotelu.

Mam nadzieję , ż e nasze gorzkie doś wiadczenia pomogą przyszł ym goś ciom tego hotelu dokł adnie rozważ yć kategorię przy rezerwacji pokoju (patrz voucher) i z przyjemnoś cią wypoczą ć w Suntopia Marmaris.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał