obrzydliwy hotel, brud i arogancja personelu?

Pisemny: 4 sierpień 2017
Czas podróży: 24 lipiec — 3 sierpień 2017
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 6.0
Zameldowaliś my się o 2 w nocy, nie był o problemó w, grzecznie poprosiliś my o dobry pokó j, bez pienię dzy.
Plusy: bliskoś ć morza i supermarketó w Migros i Kipa, ale to dodatkowe koszty za wodę , owoce i plaż ę (opł ata za napoje).
Minusy: zawsze! brudne naczynia i sztuć ce, monotonne i ską pe jedzenie, jeś li zostaniesz 30 minut na obiad lub kolację , ryzykujesz zjedzenie tego, co został o (nie zawsze jadalne), brudną i podartą poś ciel w pokoju i brzydką brudną hydraulikę , arogancki kierownik nie mó wi Rosyjski. Personel nawet nie mó wi po angielsku! W tym hotelu nikt nie dba o Twó j komfort, tylko zysk jest na pierwszym planie.
Zdecydowanie nie polecam! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał