Nie przyjdę tu drugi raz

Pisemny: 13 lipiec 2021
Czas podróży: 12 — 22 lipiec 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
Przyjechaliś my do hotelu o 8 rano, powiedzieli, ż e nie ma wolnych pokoi, czekaj, przyjdź po ś niadaniu, dobrze. Po ś niadaniu powiedzieli, ż eby przyjś ć po 12. Przebraliś my się do SPA i poszliś my na plaż ę , a potem zaczę ł o się najciekawsze, nie był o w ogó le pustych leż akó w ani nad morzem, ani przy gł ó wnym basenie. Poszliś my wzdł uż nasypu i dotarliś my prawie do koń ca terytorium, jest basen z komitetem miejskim i bez, są bezpł atne leż aki, ale nie ma parasoli. Po 12 rozsiedliliś my się i wtedy „niespodzianka” klimatyzator nie dział a, idę do recepcji i zgł aszam problem, znowu czekam na odpowiedź , wieczorem przyjedzie pan. Nadszedł wieczó r, a mistrz go nie miał , wię c wpadł em trzy razy. Skoń czył o się po godzinie 21:00, kiedy nerwy zaczę ł y już zawodzić tym, ż e klimatyzator u nas nie dział ał i kapitan nie mó gł go naprawić . Poprosił em o zmianę pokoju, zjadł em prawie ze skandalem, pole zmienił o się o 22. Ale zabawne jest to, ż e ich klimatyzatory dział ają bardziej jak wentylator, w ogó le nie chł odzą pomieszczenia. Powiedzieli, ż e wszę dzie jest problem. Jeś li klimatyzatory nie dział ają w recepcji i tak zwanej restauracji gł ó wnej. W skró cie smutek. Jest tylko milion komaró w, zaopatrz się w fundusze, bo bę dziesz musiał spać z otwartym balkonem. Wszystko, co jest pozytywne, to natura, ale to nie są zalety hotelu. Hotel jest bardzo daleko od pię ciu gwiazdek.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał