upadły hotel

Pisemny: 16 październik 2015
Czas podróży: 20 wrzesień — 11 październik 2015
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
Być moż e w przeszł oś ci obsł uga w tym hotelu był a dobra. Ale teraz nic z niego nie został o. Poł oż ony w czysto ekologicznej okolicy i z przestronnymi pokojami hotel jest (lub był aż do zamknię cia z powodu bankructwa 12 paź dziernika) przykł adem najbardziej obrzydliwego zarzą du pod hasł em „antygoś cinnoś ć i oboję tnoś ć ”.
Jestem gł ę boko zdumiony wyborem tego hotelu przez Coral Travel. ponieważ pod wzglę dem usł ug ten 4-gwiazdkowy hotel jest gorszy od ż adnego rodzinnego pensjonatu w Niemczech, któ ry nie ma gwiazdek, i 2-gwiazdkowego hotelu w Buł garii.
Prawie ż adnej z usł ug zadeklarowanych dla tego hotelu nie otrzymaliś my.

W cią gu 21 dni all inclusive, któ re tam spę dziliś my, nie był o ani jednej zmiany poś cieli, a ż eby dostać czyste rę czniki i papier toaletowy, musieliś my polować na sprzą taczki i prosić ich.
Przez 3 tygodnie czyś ciciele tylko 2 razy usuwali ś mieci z kosza. z jakiegoś powodu pojawili się dopiero po poł udniu i bez pukania do drzwi otworzyli je swoim kluczem. Potem wydarzył a się dziwna rzecz: albo poszli do ł azienki, aby wyją ć kosz, albo natychmiast zniknę li bez ś ladu. Pokó j nigdy nie był sprzą tany.
Nastę pnego dnia po przyjeź dzie zwró ciliś my się do administratora z proś bą o zmianę pokoju z dostę pem do gł oś nej ulicy na cichszą . Zaż ą dał za to 30 dolaró w. Oczywiś cie nie zauważ yliś my, po czym wyzywają co nas nie zauważ ył przez pozostał e dni.
Ciekawostki z barmanami pojawiał y się regularnie. Kiedyś barman poprosił o nalanie piwa o 3 dolary lub 500 rubli, powoł ują c się na to, ż e miał starą koszulkę . Nieustannie – zaró wno w dzień , jak i wieczorem – znikał o piwo czy wino.
W hotelu zdarzał y się sporadyczne przerwy w dostawie prą du i wody.
Kelnerzy przez cał y nasz pobyt byli ubrani w nieczyste, codzienne ubrania - ró wnież szli w nim ulicą . W ostatnich dniach siadali do jedzenia w holu z turystami. Administracja zrobił a to samo.
Wybó r jedzenia - zwł aszcza na ś niadanie - był bardzo ograniczony. Owoce podawano tylko w porze lunchu i kolacji. Ekspres, dział ają cy na kawie rozpuszczalnej, okresowo ulegał awarii. Herbata był a tylko ze zbiornika. Naczynia nie był y dobrze umyte.

W cią gu ostatnich 3 dni, zamiast bufetu i wyboru drinkó w w barze, każ da z garstki rosyjskich turystó w pozostają cych w hotelu otrzymywał a racje ż ywnoś ciowe w postaci talerza, do któ rego wł oż ono kilka mię s i przystawek i mogł a wybierz szklankę piwa lub wina. „Suplement” nie był oczekiwany.
Napoje z reguł y podawano tylko w gię tkich plastikowych kubkach. Brakował o WiFi. Poproszony o kontakt z Odeon Tours, recepcja hotelu odmó wił a.
Odeon tours/pracownik Coral odpowiedzialny za nasz hotel, po rozmowie informacyjnej, nigdy wię cej się nie pojawił i ani razu nie zapytał o nasze problemy.
I to pomimo tego, ż e wię kszoś ć Rosjan nie mó wi po angielsku, a w hotelowej recepcji nikt nie mó wił po rosyjsku. Od babć z Kostromy, któ re przyjechał y z niepeł nosprawnym krewnym, nie moż na wymagać znajomoś ci ję zyka angielskiego. I oni, gdyby nie inni turyś ci, byliby praktycznie bezradni, nie otrzymali ani jednej odpowiedzi na swoje pytania od administracji hotelu.
W koń cu otrzymaliś my informację o transferze powrotnym na lotnisko Dalaman dopiero 3 godziny przed wylotem! I to nie w formie faxu, ale po dł ugich pró bach w recepcji - za naszym uporem - aby dowiedzieć się czegoś w Odeon-Tours / Coral przez telefon.
Trzeba przyznać , ż e sprzedają c wycieczki do hotelu, któ ry był na skraju bankructwa, Coral Travel celowo oszukał klientó w, któ rym zagwarantowano cał y pakiet usł ug w trybie all inclusive i elementarną uwagę dla goś ci z obu firm partnerskich (wycieczki Odeon) i zarzą dzanie hotelem.
Tak, i należ y ostroż niej wybierać hotele w Turcji, zwł aszcza ż e podró ż ami Coral zarzą dza Turek, a ta firma ró wnież należ y do tureckiej firmy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał