Odmowa udostępnienia pokoju po przyjeździe

Pisemny: 14 sierpień 2018
Czas podróży: 4 — 11 sierpień 2018
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Usługa: 1.0
Odżywianie: 1.0
Nigdy nie piszę negatywnych recenzji, uważ am za konieczne, aby ostrzec przyszł ych turystó w przed sytuacją , ż e musiał em
zderzyć się . Nie polecam tego hotelu i touroperatora "PEGAS TOURISTIK"! ! ! Kiedy zameldowaliś my się w hotelu, znaleź liś my się w wyją tkowo nieprzyjemnej sytuacji. Pracownik recepcji po angielsku powiedział , ż e dziś nasz pokó j nie jest gotowy i dostajemy najlepszy pokó j z widokiem na morze na jeden dzień . Pracownik hotelu oprowadził nas w niezrozumiał ym kierunku przez cał ą wieś i zaprowadził na drugie pię tro jakiegoś baru, pó ź niej okazał o się , ż e są to pokoje dla pracownikó w tej instytucji. W szoku wró ciliś my do recepcji i powiedzieliś my, ż e nie spę dzimy tam nocy, na co recepcjonistka uś miechnę ł a się i powiedział a: „Nie masz wyboru” i odmó wił a nam pomocy. Natychmiast zadzwonił em do biura podró ż y, w któ rym kupił em wycieczkę , wyjaś niono mi, ż e jest to wyraź ne naruszenie - PODWÓ JNA ODSPRZEDAŻ POKOI, wię c moż emy zarejestrować reklamację w centralnym biurze operatora PEGAS TOURISTIK w Antalyi. Po zadzwonieniu do gł ó wnego biura otrzymali ró wnież odmowę pomocy, nawet z naszą ofertą dopł aty do innego hotelu z normalną obsł ugą . Aby nie pozostawać na ulicy, zmuszono ich do spę dzenia nocy w strasznym pokoju nad barem na drugim koń cu wsi.
Zastanó w się , czy potrzebujesz takich wakacji? I czy warto za to zapł acić ?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał