Hotel jest przereklamowany?

Pisemny: 28 wrzesień 2017
Czas podróży: 18 — 27 wrzesień 2017
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 6.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 6.0
Gł ó wne zalety:
lokalizacja jest ś wietna?
sok pomarań czowy rano
Whisky ballantines i czerwona etykieta w lobby i niebieski bar (panoramiczny)
Gł ó wne wady:
Osada jest dł uga, zapominają dać bransoletki, podają dowolne cyfry (z pł atnym widokiem na morze (nie chcą się przesiadać ((. Dziewczyny, któ re znam z mał ymi dzieć mi jechał y 4 razy do strasznych numeró w).
Jedzenie...to ogromny minus...z pozornie dobrą dostę pnoś cią jedzenia...tak przecię tnie jest gotować bał agan. Szef Kuchni w piecu! ! ! Warzywa są bez smaku...nawet nie chcę ich wymieniać...Podczas wakacji najsmaczniejszym daniem jest hot dog w Boryspolu na OKKO))
Tylko kilka wraż eń :
Plaż a jest duż a, wejś cie normalne, czyste. Leż aki są dobre, ale bardzo blisko siebie.

Obsł uga jest normalna, ale nie wię cej. . . wszyscy wykonują swoją pracę , ale zdystansowani i flegmatyczni. . . Napiwki tak naprawdę nie zmieniają obrazu.
Sprzą tanie pokoju...był o)))
Ogromna iloś ć schodó w… wymaga przyzwyczajenia.
Ogromna liczba Rosjan...taka przyjemnoś ć ))
Wszystko. . . to wszystkie wraż enia za 10 dni i 2000 dolcó w z typem "widok na morze"
Wybraliś my siebie...nie ma nikogo do winy...
Za takie pienią dze NIE POLECAM!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał