Zły hotel, a nie 4 gwiazdki?

Pisemny: 31 sierpień 2016
Czas podróży: 18 — 24 sierpień 2016
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 7.0
Wybraliś my ten hotel na polecenie organizatora wycieczek Anex tour. Sprzedali nam wycieczkę jak w 5-gwiazdkowym hotelu HV-1 z All inclusive.
Po przyjeź dzie okazał o się , ż e jest to 4-gwiazdkowy hotel i nie ma tam zapachu pię ciu gwiazdek.
Pierwszą rzeczą , któ ra przykuł a moją uwagę , był a dezorganizacja personelu w recepcji. Siedzieliś my przez okoł o godzinę . Po naszej proś bie o zamieszkanie w dobrym pokoju z widokiem na morze (a mamy na chwilę podró ż poś lubną ), zostaliś my zakwaterowani w pokoju z widokiem na okapy i klimatyzatory jadalni.

W pokoju: klimatyzator zaklejony taś mą (któ ra ma okoł o 15 lat), minilodó wka, praktycznie nie dział ają ca, na dnie kapie woda (tak samo wiek jak klimatyzator), poś ciel z dziurami na poszewki na poduszki, rę czniki z ż ó ł tymi plamami i dziurami, szafa bez pó ł ek ze starodawnymi trempelami, niedział ają ca lampa, ciekną ca umywalka, puste szklane uchwyty na pastę do zę bó w i szczoteczki.
Z zalet w pokoju - tylko ł ó ż ko.
Jedzenie jest ok, ale bardzo monotonne. Mię so to gł ó wnie kurczak i ryba. Z przystawek - ryż , makaron, ziemniaki. Z warzyw - kapusta, ogó rki, pomidory, cebula, sał ata, papryka. Plusy: Desery.
Obsł uga to zupeł ny horror! Pokojó wka zmienił a poś ciel i rę czniki dopiero 4 dnia, a potem po 2$ został a na ł ó ż ku. Mył em podł ogę raz na 6 dni, raz też wycierał em kurz, a potem nie wszę dzie. Z szamponem i mydł em ogó lnie problem pojawił się dopiero w dniu przyjazdu i to wszystko! Musiał em pytać codziennie, a potem ż ą dać , bo proś by był y wielokrotnie ignorowane.
Na plaż y nie ma rę cznikó w, nie ma też toalet i przebieralni. Musiał em leż eć na pareo i wł asne rzeczy (bo rę czniki był y drogie w mieś cie), a od plaż y do hotelu przecinać.300 m w gó rę , ż eby iś ć do toalety.
O przeką skach obiecanych na stacjach plaż owych od 10 rano do 17 po poł udniu na ogó ł milczę . Musiał em je wycisną ć z, przepraszam, „mą drego” personelu. Wydali go dopiero po tym, jak przywieź liś my notatkę do klienta, na któ rej nasze prawa był y napisane czarno na biał ym!
Wniosek: hotel powinien zostać zamknię ty i przekształ cony w restaurację !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał