nie radzę

Pisemny: 9 sierpień 2013
Czas podróży: 27 lipiec — 3 sierpień 2013
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 3.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Mieszkaliś my w hotelu pod koniec lipca 2013 roku. Wraż enia z Marmaris są wspaniał e, z hotelu już nie. To niesamowite, ż e jest tak wiele pozytywnych recenzji. Dla Krymu, za takie pienią dze, to mogł o się skoń czyć , ale dla Turcji, szczerze mó wią c, jest to raczej sł abe. Z plusó w mogę wymienić dobry pokó j (otrzymany po tym, jak dali 20 $ w recepcji), normalne sprzą tanie i oczywiś cie plaż a obok hotelu. Nie każ da „trojka”, zwł aszcza w Marmaris, moż e się tym pochwalić . To chyba wł aś nie przycią ga hotel do naszych turystó w, któ rzy wolą morze od najfajniejszych basenó w. Ale na tym koń czą się wszystkie plusy. Hotel nie ma ż adnego terytorium. Doś ć ruchliwy ruch w pobliż u, plus hał as z są siednich hoteli. Ta ogó lnie nieprzyjemna atmosfera jest ró wnież odczuwalna na plaż y. Czujesz się , jakbyś jechał gdzieś do Wł adywostoku na zarezerwowanym miejscu na bocznej pó ł ce. Za oknem natura pię kna jest niezwykł a, ale to zatł oczone są siedztwo, niegrzeczny konduktor, rozcień czona herbata ze ź le umytych kubkó w uniemoż liwiają cieszenie się tym wszystkim. Wszystko to nie jest przesadą , zwł aszcza jeś li chodzi o jedzenie i obsł ugę w jadalni. Oczywiś cie nie byli gł odni, ale nie mieli wyboru jako takiego. Na ś niadanie w hotelu nic nie gotowali: dawali sobie radę z suchymi racjami, na obiad i kolację był o coś do jedzenia, jednak osad pozostał . Oferowano warzywa z poprzedniego karmienia, a rzadkie (! ) owoce wydawał y się pochodzić z odpisanego produktu trzeciej kategorii. Generalnie, kto chciał owoce, kupował je na targu. I wielu jadł o w kawiarniach. Taki jest ol wł ą cznie. Ale jeś li pojedziesz do tego samego Wł adywostoku nie bocznym samochodem na zarezerwowanym miejscu, ale na przykł ad w wagonie restauracyjnym, wtedy droga bę dzie oczywiś cie o wiele przyjemniejsza. Tylko wydaje mi się , ż e jeś li są pienią dze na wagon restauracyjny, to czy nie lepiej kupić bilet na NE lub chociaż przedział i jechać jak czł owiek. Ale to, jak mó wią , kwestia gustu.
I chciał em też powiedzieć o wł aś cicielce, któ ra jak dla mnie powinna zapewnić swoim klientom jakoś ciowy odpoczynek, a nie siedzieć bez koń ca w barze, lekkomyś lnie flirtować i bezceremonialnie wpychać kobiece kolana pod stó ł . O co w tym wszystkim chodzi? Moim zdaniem mę ż czyzna nie do koń ca rozumie swoją pracę . Kiedy poinformował em go o brudnych naczyniach przez przewodnika, w odpowiedzi tylko krzykną ł coś w kierunku jadalni (nie jestem nawet pewien, czy ktoś go usł yszał ). I to wszystko. Taka jest praca z klientami. Nic nowego dla nas, przyzwyczajonych do domowej obsł ugi. Moż e wł aś nie dlatego 70% naszych goś ci zatrzymuje się w hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał