Całkowite rozczarowanie

Pisemny: 26 czerwiec 2017
Czas podróży: 11 — 22 czerwiec 2017
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Napiszę bardzo szczegó ł ową recenzję , aby przyszli goś cie hotelu zrozumieli, czego powinni się spodziewać i czy są na to przygotowani. . . Muszę od razu powiedzieć , ż e ta recenzja jest moją osobistą opinią , opartą na moim doś wiadczeniu, w tym doś wiadczeniach z podró ż y, i oceniam ten hotel jako hotel pozycjonują cy się jako hotel 5 *. Recenzję chciał bym rozpoczą ć od apelu do dyrekcji hotelu - nie wystarczy narysować na ś cianie hotelu 5 gwiazdek. Pię ć gwiazdek to nie tylko morze i klimat, któ re nie są twoją zasł ugą , ale takż e obsł uga, bardzo dobra obsł uga. Dobra obsł uga jest tym, co wyró ż nia hotel 5* spoś ró d innych kategorii hoteli. Hotel 5* to personel, któ ry tworzy wspaniał ą atmosferę goś cinnoś ci dla goś ci. Niestety w tym hotelu nie widział em czegoś takiego ani pod wzglę dem obsł ugi, ani personelu. Tak, jasne jest, ż e kierownictwo hotelu i obsł uga starali się jak mogli, ale panowie za 5* nie musicie pró bować , musicie ś wiadczyć usł ugi na poziomie gwiazdorstwa, któ re sami postanowiliś cie powiesić na ś cianie . A wię c zacznijmy po kolei i zacznijmy od minusó w, któ rych był o niestety wię cej. Spotkał em nas niewiele do powiedzenia bez uś miechu. Najważ niejszą rzeczą , któ ra został a zgł oszona, jest to, ż e nie ma wolnych pokoi. Znam wszystkie zawił oś ci tej sprawy i mię dzynarodowe zasady, do któ rych z radoś cią się odniosł eś , ale w zasadzie nie należ y wszystkich traktować jak dzikich turystó w, któ rzy przybyli do hotelu po raz pierwszy. Powtarzam, znam niuanse zameldowania i wymeldowania i nigdy nie uwierzę , ż e do 11-00 nie ma ani jednego wolnego pokoju. Nie moż na był o się wprowadzić ani na dobre, ani na zł e. Spę dził em 4 godziny na kanapach w holu z mał ym dzieckiem. Ż aden z menedż eró w nie raczył wyjś ć i porozmawiać . Choć by dlatego, ż e personel recepcji nie mó wi po angielsku, nie mó wi o innych ję zykach))) Przypominam, ż e oceniam hotel na 5*, któ ry dyrekcja z dumą powiesił a na ś cianach hotelu. Siedzieliś my z dzieckiem w holu. Decydują c się na ś niadanie, ś niadanie do 10 rano i och! Cud! Prawie nic
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał