Całkowity brak obsługi

Pisemny: 11 lipiec 2021
Czas podróży: 25 czerwiec — 4 lipiec 2021
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 3.0
Cześ ć !
Byliś my w tym hotelu od 25.06 do 04.07, pokó j 2923.
Był em w wielu miejscach i widział em wiele rzeczy w ró ż nych krajach i kontynentach, wystarczy mi elementarny poziom komfortu i obsł ugi, ale w tym przypadku ten hotel przepeł nił moją cierpliwoś ć na drobne niedocią gnię cia, na któ re zawsze zamykam oczy .

Przyjechaliś my pó ź nym wieczorem, szybko się usadowiliś my, pokó j na 9. pię trze, widok na basen i morze. W zasadzie wszystko dział ał o poprawnie, poza okapem w toalecie, któ ry szumiał jak turbina samolotu, a lodó wka prawie nie chł odził a zawartoś ci, chociaż był a ustawiona na maksimum. Swoją drogą , o mini barze w koncepcji ultra. . . oczywiste jest, ż e ten hotel ma wł asną koncepcję tej usł ugi. Każ dorazowo trzeba był o zaż ą dać w recepcji uzupeł nienia baru w napoje, soki i wodę , i tak był o przez wszystkie 9 dni pobytu. Apelowaliś my do wszystkich: recepcji, sztafety goś cinnej, przedstawicieli gospodarza, ale wszystko na pró ż no, w efekcie otrzymano ś miertelną odpowiedź - nie moż emy w ż aden sposó b wpł yną ć na tę sytuację ! Po przyjeź dzie pó ź nym wieczorem nie dostali kolacji, ale koncepcja hotelu mó wi, ż e restauracja z nocną zupą jest otwarta od 0-00 do 05-00, ale opró cz zupy, makaron pozostał y po lunchu i straszna kolejka , nie był o nic wię cej. Swoją drogą kosztem restauracji i jedzenia w tym hotelu - moż na pisać dł ugo i ż mudnie, codziennie dziwił am się , jak moż na zrobić coś , czego nie da się zjeś ć z dobrych produktó w (rozgotowane, przesuszone, niedoprawione) a jak przyszedł eś godzinę po otwarciu, to nic nie dostał eś nic ciekawego i mniej lub bardziej smacznego, wszę dzie koszmarne kolejki i do wszystkiego, w samej restauracji nie ma klimatyzacji, wię c jest bardzo duszno i ​ ​ gorą co i jak wiś nia - na jednym z obiadó w, po tym, jak zaczę to zdejmować brudne naczynia ze stoł u, kelner poprosił o euro za swoją pracę...Był em po prostu w szoku!
Sprzą tanie pokoi, a takż e podł ó g jest praktycznie nieobecne (popielniczki, któ re nie był y usuwane od kilku dni to bzdura), rę czniki nie zawsze był y zmieniane, moż e raz wymieniono poś ciel. Ludzi jest duż o i wszę dzie, i dlatego dł ugie kolejki, tajne ś rodki bezpieczeń stwa w ogó le NIE są przestrzegane. Obozy sportowe dla dzieci odpoczywają na bazie hotelu, co ró wnież niesie ze sobą wł asny dyskomfort. Jeś li chodzi o basen - w rzeczywistoś ci ludzie sami robią zamieszanie biorą c leż aki od 6 rano, nie wiadomo dlaczego, bo. z wysokoś ci 9. pię tra mogliś my zobaczyć , jak mę tna był a woda w tym basenie, któ ry nie był czyszczony przez cał y nasz pobyt.
Plaż a - znalezienie leż aka na jednym z poziomó w nie stanowił o problemu, jeś li przyjedziesz nie pó ź niej niż.9-00, ale same leż aki nie są zbyt wygodne i bardzo zuż yte. Morze - jest cudowne pomimo glonó w, któ re przynoszą po obiedzie. Bar na plaż y - có ż , jak w takim miejscu mogą być cią gł e problemy z lodem. Prawie cał y czas musiał em z kimś lub czymś walczyć , od kolejek wszę dzie po elementarne sprzą tanie pokoju. Kosztem alkoholu - wszystko tureckie, a tu znowu pytanie o koncepcję ultra all inclusive...
W rezultacie: jeś li hotel nie jest funkcjonalnie gotowy na obł oż enie w 100% (chociaż nie jest jasne, jak moż na to zrobić podczas covid), nie był o potrzeby otwierania w tym roku ani upewniania się , ż e liczba pracownikó w odpowiada Liczba goś ci. I chciał bym, aby deklarowana cena hotelu (i nie jest mał a) odpowiadał a jakoś ci, jeś li kierownictwo rozumie, o co mi chodzi. Zarzą dzanie hotelem - jeden na 10!

Hotel do odwiedzenia - NIE POLECANY! Wł aś ciwie to nie jest 5.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał