Recenzja

Pisemny: 20 wrzesień 2011
Czas podróży: 1 — 7 sierpień 2011
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Po przylocie do Turcji rosyjskoję zyczna dziewczyna spotkał a nas na lotnisku, odprowadził a nas do hotelu, pomogł a nam zameldować się w pł atnym pokoju z widokiem na morze, ponieważ począ tkowo chcieli nas zakwaterować w innym pokoju. Tego dnia okoł o godziny 14:00 spotkaliś my się z przewodniczką gospodarza Asi (gospodarz "M. t. s"), rozmowa trwał a okoł o 5-8 minut. Z rozmowy stał o się dla nas jasne, ż e wszystkie wycieczki, transakcje pienię ż ne na wymianę walut, darmowy obiad w restauracji nad morzem odbywają się tylko przez Asię . Przez 2 tygodnie nigdy wię cej nie widzieliś my tego przewodnika. Dwukrotnie umó wił a się z nami na spotkanie w ś rodku dnia, zostawiają c notatkę na drzwiach pokoju - podczas gdy nigdy się nie pojawił a. Z jej powodu straciliś my moż liwoś ć odwiedzania ró ż nych wycieczek, parku wodnego i innych wydarzeń . Zostawiliś my też notatkę na przyję ciu dla Asi z firmy „M. t. s” i poprosił o spotkanie z nami. Odmó wił a pojawienia się . W hotelu nie ma personelu mó wią cego po rosyjsku? . W obcym kraju zostaliś my sami! To bluź niercze podejś cie do ludzi, któ rzy pł acą duż o pienię dzy za wakacje, a w efekcie dostają zepsuty urlop! W momencie wyjazdu w drogę nie mieliś my ś niadania i wytrawnego napoju, nawet wody. Nie wiedzieliś my, jak postę pować w tej sytuacji, bo nie był o kogo zapytać , bo nie był o personelu rosyjskoję zycznego. Hotel ma bardzo zł y stosunek do rosyjskoję zycznych urlopowiczó w. Na przykł ad podczas lunchu w zieleni znalazł em gą sienicę i pokazał em ją kelnerowi. Razem z kierownikiem ś miali się i nikt nawet nie przeprosił ; podczas kolacji zaję liś my stolik zostawiają c na nim sł odycze ze sztuć cami dla 4 osó b, wszyscy tak robią , aby nikt inny nie zają ł stoł u, ale wiedzą c, ż e mó wimy po rosyjsku, po 5 minutach stó ł był zaję ty przez inne osoby, a sł odki kelner wzią ł to. Jest to bardzo obraź liwe dla osó b mó wią cych po rosyjsku, ponieważ stosunek do Brytyjczykó w, Niemcó w, Francuzó w i innych narodó w jest zupeł nie inny. Był taki moment, ż e na stoliku w barze został a paczka papierosó w, zapalniczka i karty do gry, nieopodal stał y automaty do gry i poszliś my grać na 3 minuty, po powrocie do stolika nasze rzeczy zniknę ł y. Kelnerzy zaczę li wzruszać ramionami, musiał em udać się do ich zaplecza i odebrać swoje rzeczy, któ re odkł adali w miejsce do wspó lnego uż ytku. Znowu nikt nie przeprosił , choć na twarzy - bezpoś rednia kradzież . Jedzenie jest obrzydliwe. Karmili tylko kurczaki, bardzo czę sto szczerze ś mierdzą ce !! ! ! Podczas zameldowania wymieniliś my karty na wymianę rę cznikó w plaż owych. Przy wymeldowaniu chcieliś my zwró cić pienią dze, przekazują c karty w recepcji. Zmiana nie był a tą samą osobą , któ ra wystawił a nam w dniu przyjazdu. W księ dze meldunkowej nie znalazł wpisu, ż e pł aciliś my za karty. Odrzucił moją proś bę o pokazanie księ gi meldunkowej. W rezultacie nigdy nie odzyskaliś my naszych pienię dzy. Nie mogliś my bronić naszych praw, ponieważ personel nie zna rosyjskiego lub nie chce zrozumieć naszych wyjaś nień . Wakacje okazał y się zepsute, personel hotelu bardzo lekceważ y rosyjskoję zycznych urlopowiczó w, czyli do nas.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał