Obsługa obniża ocenę hotelu.

Pisemny: 26 sierpień 2018
Czas podróży: 13 — 24 sierpień 2018
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 4.0
Odpoczywał em w sierpniu z có rką i wnukiem 4 lata. Ten hotel jest przeznaczony gł ó wnie dla Turkó w.
Pozwalają swoim dzieciom wrzucać kamienie do morza. Efekt - gł owa mojego wnuczka został a rozbita. Spę dziliś my dzień w szpitalu, zszywają c ranę . Ż adna z administracji hotelu nie przejmował a się zdrowiem dziecka i nie przepraszał a.
Nastę pnego dnia odpoczywaliś my w prowizorycznej altanie nad morzem z dala od sł oń ca. W altanie są Turcy, ale palą wszę dzie. Nie ma zakazu palenia w miejscach publicznych. Nikt nie sł yszał naszej proś by o niepalenie w pobliż u dziecka, ł ą cznie z administracją .

Kilka dni pó ź niej budzimy się o 2 w nocy z hał asu chodzą cej tureckiej firmy. Proszę bą dź cicho, ś pimy. Na począ tku doradzono nam, aby zamkną ć drzwi (a są już zamknię te), potem wzią ć tabletkę i spać . Zadzwoniliś my do recepcji. Czekam na przybycie personelu rosyjskoję zycznego. Okazuje się , ż e to problem dla takiego hotelu! Przyszedł facet z recepcji i powiedział , ż e tureccy turyś ci nie mają problemó w, ale ja mam problemy i pokazał em rę kę przy drzwiach, ż ebym mó gł spać . Nie poł oż ył em się do ł ó ż ka. Ale zaczę ł a gł oś no opisywać problem. Potem machał rę kami i kazał czekać.5 minut. Po 15 minutach przyszedł ktoś , kto rozumie rosyjski. Przez okoł o 20 minut on, z wypoczywają cymi Turkami, pracownikiem hotelu i kilkunastoma innymi pracownikami obsł ugi, pozwalał sobie na dyskusję w mojej obecnoś ci (sł owo „jasnobrą zowy” był o czę sto uż ywane), a ponadto ich nie rozumiał em.
Po wysł uchaniu Turkó w podszedł do mnie ten goś ć ze sł owami, ż e firma niczego nie naruszył a. Ku mojemu oburzeniu najpierw powiedział , ż e ja był am goś ciem, a nie on był goś ciem, potem spokojnie mó wi, ż e poszł a na x-ty. OTO TWOJA OSOBA PRAWDZIWA - HOTEL ATLANTIS! ! ! Okazuje się , ż e to animator.
Rano rosyjskoję zyczna Sonia na przyję ciu powiedział a, ż e ​ ​ wie wszystko i ż e Turcy zostali upomnieni.
Proste! Nikt nie powiedział ani sł owa o chamskim zachowaniu personelu hotelowego. Wszystko jest obję te gwarancją ! Przez 5 dni nie umó wiono mi się na spotkanie z wł aś cicielem hotelu. Sonia powiedział a, ż e ​ ​ nie. Nie ma z kim porozmawiać , nie znam tureckiego.
PODSUMOWANIE
Odpoczywa tu okoł o tysią ca osó b. Cią gł y ruch. Tutaj nie chcą wiedzieć o problemach personelu hotelowego. Tutaj NIE SZANUJĄ CIĘ i chcieli napluć na Twoje wakacje. Bą dź cicho, a bę dziesz się uś miechał . Jeś li nie, spokojnie powiedzą „PIERDOL SIĘ ! ”
NIE POLECAM POBYTU W TYM HOTELU.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał