Hotel jest brudny, personel jest obojętny, obsługa zerowa?

Pisemny: 29 sierpień 2020
Czas podróży: 28 sierpień — 1 wrzesień 2020
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Przyjechaliś my o 7 rano, sześ cioosobowa rodzina z dzieckiem. Na zameldowanie czekaliś my nawet dwie godziny, choć zgodnie z certyfikatem bezpieczeń stwa pokoje powinny być wolne dzień przed przyjazdem nowych goś ci. W koń cu dali nam pokoje, dwa dobre pokoje i budę z ł ó ż eczkiem dla mnie i mojego dziecka, chociaż kilka razy prosiliś my o pokó j trzyosobowy. Kiedy poproszono nas o zmianę numeru na taki sam, jak reszta rodziny, odpowiedziano nam tylko za 50 USD. Rę czniki i poś ciel w pokoju nie są zmieniane, jeszcze raz przypomnę , ż e hotel posiada certyfikat, a to jest niedopuszczalne. W ł azience są dwie malutkie butelki szamponu, któ re się nie napeł niają i to wszystko. Nie ma rę cznikó w plaż owych. Ś niadania bardzo sł abe, bez owsianki, jajek i bez smaku, rozpuszczalnej kawy. Jest niewiele owocó w. Nie wró cę , zł e doś wiadczenie. Był y tego lata w dwó ch ró ż nych hotelach w Turcji, jest coś do poró wnania.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał