Mały, ale przytulny hotel?

Pisemny: 13 październik 2020
Czas podróży: 4 — 11 październik 2020
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 10.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Podró ż ował z rodziną na począ tku paź dziernika 2020 r. Teren hotelu jest mał y, ale bardzo blisko morza - 5 minut spokojnego spaceru. AI food system - wybó r dań jest niewielki, ale w domu wszystko jest pyszne. W barze alkohol nie był rozcień czany wodą i nie oszczę dzano. Personel jest przyjazny. Byliś my w czasie kwarantanny - personel dokł adnie przetarł wszystko ś rodkami dezynfekcyjnymi, a wszę dzie był y ś rodki dezynfekują ce. Przez 7 dni nasz pokó j nigdy nie był sprzą tany, ale nie zostawiliś my klucza w recepcji i nie prosiliś my o niego. A w pokoju byliś my tylko w nocy.

Najwię kszym minusem jest nasz touroperator. TUI Ukraina. Gorą co polecam kontakt z nimi. Jedyne, co od nich zależ ał o, to transfer do iz hotelu. I to był o po prostu okropne. Wylot odbył się na czas, ale to raczej zasł uga przewoź nika (Azur Air). Po przybyciu na lotnisko Dalaman wszyscy turyś ci usiedli w wygodnym autobusie i pojechaliś my do Oludeniz.

Gdy tylko opuś ciliś my Dalaman, wszyscy zostali przeniesieni do zwykł ego minibusa, co był o bardzo niewygodne. W broszurach reklamowych piszą , ż e przeniesieniu musi towarzyszyć przewodnik. Był nieobecny!

NAJGORSZE zdarzył o się podczas transferu powrotnego z hotelu na lotnisko. O wyznaczonej godzinie czekaliś my w holu hotelu, ale nikt po nas nie przyjechał . Kiedy po raz pierwszy zadzwoniliś my do naszego przewodnika (Musa) telefonicznie, powiedział , ż e transport bę dzie, ale trochę spó ź niony. Potem po prostu nie odbierał telefonó w. W koń cu musiał em wezwać taksó wkę , bo istniał a realna groź ba spó ź nienia się na samolot. Za taksó wki musiał em zapł acić.40 dolaró w (odległ oś ć do lotniska to okoł o 80 km). Organizator wycieczki odmó wił nam zwrotu pienię dzy za taksó wkę , ponieważ „ską d wiedzą , czy po nas przyjechali, czy po prostu nie czekaliś my”. Zapewne trzeba był o nie ł apać samolotu, ż eby otrzymać od nich przynajmniej czę ś ć odszkodowania.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał