Gorzej niż 5 *, prawdopodobnie nie znaleziono

Pisemny: 10 wrzesień 2019
Czas podróży: 20 — 27 sierpień 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 3.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 2.0
Nasza pię cioosobowa firma (3 dziewczyny i 2 chł opakó w) niedawno wró cił a z wakacji. To, co zobaczyliś my podczas naszego pobytu w Club Tarhan Beach Hotel (Didim), skł onił o nas do napisania tej recenzji. Zacznijmy wię c, pierwszą rzeczą , na któ rą warto zwró cić uwagę , jest to, ż e teztour jest pozycjonowany jako hotel 5 *, któ ry ma duż y i pię kny obszar. Jednak w rzeczywistoś ci hotelowi o duż ym odcinku moż na przyznać.3 *.

Do hotelu przyjechaliś my z lotniska o godzinie 20.30, gdzie po wypeł nieniu wszystkich niezbę dnych dokumentó w wrę czono nam klucze do dwó ch pokoi (jeden dla trzech dziewczynek, drugi dla dwó ch facetó w). Wchodzą c do pokoi czekaliś my na… powiedzenie „rozczarowanie”, to nic do powiedzenia.


Pokó j dziewczynek, któ ry sam w sobie nie jest zbyt duż y, miał trzy ł ó ż ka i dwa ł ó ż eczka. Jednak rę czniki był y tylko dla dwó ch osó b. Kabina prysznicowa jest zardzewiał a.

Chł opaki generalnie byli zaskoczeni, ł ó ż ko był o jedno podwó jne i to był o zepsute, mimo ż e pokó j z dwoma ł ó ż kami był zarezerwowany.
Poza tym w ich pokoju (572) nie dział ał klimatyzator, telewizor, wszę dzie był kurz, w lampach sufitowych suszone muchy, okablowanie był o skrę cane rę cznie. W ł azience nie był o nawet papieru toaletowego, rę czniki był y stare z dziurami. Na ogó ł milczymy o starych meblach, kanalizacji i brudnych ś cianach.

Nasza firma nie skł adał a się z tych ludzi, któ rzy mieliby coś do zarzucenia, ale to, co zobaczyli, sprawił o, ż e udał em się do dyrektora generalnego Husseina. Po wysł uchaniu nas obiecał dodać rę czniki do pokoju dziewczyn, a nastę pnego dnia obiecał przenieś ć chł opakó w do innego pokoju.

Nastę pnego dnia spotkaliś my się z przedstawicielem touroperatora Katariny. Nasza firma i inna rodzina, któ ra w tym samym czasie zamieszkał a z nami, przekazał a jej wszystkie swoje roszczenia i ż yczenia. Po wysł uchaniu nas Katarina przyznał a, ż e ​ ​ w hotelu wyraź nie nie ma 5* i nikt nie posprzą ta porzą dnie pokoi.
Po kolejnej wizycie z roszczeniami do Husseina chł opaki zostali przeniesieni do innego pokoju, któ ry był trochę lepszy, ale nie ś wiecił czystoś cią , a klimatyzator praktycznie nie chł odził powietrza. Co tu mó wić o klimatyzatorze w pokoju, po wymeldowaniu z pokoju i przed transferem na lotnisko, a to przez minutę od 12.00 do 16.00, musieliś my siedzieć bez niego nawet w Lobby.


Teraz trochę o restauracji. Pierwszą rzeczą , któ ra rzuca się w oczy, jest to, ż e na stoł ach nie ma obrusó w, ale tł uste rę czniki, któ re po prostu proszą się o pranie. Hotel jest peł en kotó w i psó w, któ re cicho przechadzają się mię dzy stolikami w restauracji. Urlopowicze zwykle chcą je nakarmić i rzucić jedzeniem na podł ogę , któ rego wtedy nikt nie sprzą ta. Naczynia są prawie wszystkie wyszczerbione i nie dla wszystkich wystarczy, trzeba poczekać na przyniesienie talerzy. W porze lunchu i wieczorem w kolejce do restauracji i na mię so trzeba stać w kolejce 20-30 minut.
Napoje w batonach wlewa się do plastikowych kubkó w, któ rych notabene też nie wystarcza, herbatę , kawę i soki wlewa się do jednorazowych papierowych kubkó w.

Nikt nie sprzą ta plaż y z glonó w, materace na leż akach są brudne, wokó ł peł no niedopał kó w i resztek jedzenia. Przez cał e wakacje nie widzieliś my też ratownika na wież y.

Czy warto wybrać się do takiego 5* hotelu, zdecydujcie sami.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał