W hotelu jest właśnie Pan.

Pisemny: 17 sierpień 2016
Czas podróży: 10 — 20 lipiec 2016
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 7.0
Hotel jest po prostu G-nie. Nie ma rę cznikó w. Po prostu jest ich za mał o. W pokojach są mró wki. Smró d na korytarzach nie jest dobitny z powodu dywanó w. Napoje są rozgniecione bez wyją tku Wszyscy kupują w sklepach i piją wł asne Do morza jest daleko na 10 minut w upale Coral i Sanmar podają nieprawdziwe informacje o tym hotelu W restauracji (stoł ó wka) nie ma wystarczają cej liczby kolejek talerzy ). Trzeba poczekać . Obsł uga nie zajmuje się reklamacjami po prostu się uś miecha i i tak nic nie robi. I tu. kolejna wstyd dla koralowca. Przewodniczka, któ ra wstawił a się za nami, ż ebyś my mogli zmienić pokó j wdał się w spó r z dyrektorem tego hotelu. Nastę pnego dnia Przewodnik został zwolniony. Wszystko kupione
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał