Okropny hotel?

Pisemny: 9 sierpień 2010
Czas podróży: 24 lipiec — 5 sierpień 2010
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 6.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 6.0
Odpoczywaliś my wię c w hotelach. . Chcę powiedzieć , ż e podobał a mi się reszta w Tunezji, z wyją tkiem touroperatora i hotelu, w któ rym się znajdowaliś my. . Nigdy nie zadzieraj z Intourist aka Alice. . Najbardziej nieprzyjemne chwile ż ycia w hotelu. . 1) Hotel nie znajduje się na pierwszej linii, a nad morze trzeba iś ć dł ugim przejś ciem mię dzy dwoma pł otami. Plaż a jest pokryta niedopał kami papierosó w i papierami. . Został usunię ty 1 raz przez cał y czas. . 2) System klimatyzacji jest stary, w wielu pokojach w ogó le nie ma pilota lub jest zepsuty i nie ma moż liwoś ci regulacji temperatury. Klimatyzator wł ą czony na maksimum nie radzi sobie z upał em, prawie w ogó le nie wieje. 3) w pokoju nie ma lodó wki (minibaru), a nawet za opł atą nie dostarczą jej. 4) Wanna (zmienione 3 pokoje) jest pochył a i cał a woda spł ywa na podł ogę , wię c po wzię ciu prysznica trzeba wytrzeć podł ogę . . W przeciwnym razie albo ogrzejesz dolne pię tro, albo bę dziesz musiał chodzić po kostki w wodzie. 5) Rę czniki są najtań sze, fatalnej jakoś ci, po przetarciu zostają pokryte czerwonymi nitkami. 6) Rę czniki zmieniane są niezrozumiale, mogą zmienić.2 lub 4, moż na je odebrać i nie przynieś ć . . to samo z poś cielą . Gdy byliś my na wycieczce po Saharze (2 dni), zmienili telewizor, przywieź li niedział ają cy, zagł ę bili się w sprawy osobiste. . Nie wiadomo, czego szukali, ale wszystkie rzeczy, któ re powiesili, okazał y się pogniecione, walizki był y otwarte. . Brak animacji. . 6) Organizator wycieczek Intourist (Alisa) w ogó le nie rozumie, jak to dział a. . W hotelu nie ma kasy, stoiska touroperatora, po prostu nas przywieź li i zostawili. . Nawet nie dali mi znać , ż e wyjeż dż amy, wię c musiał em zadzwonić i zapytać . . Nikt nie zna numeru telefonu do Biura Podró ż y. 7) w pokojach nie ma internetu, trzeba iś ć do lobby. 8) Winda cią gle się psuł a i musiał a psuć się na piechotę . 9) Prą d został odcię ty dwa razy na pó ł dnia. Kró tko mó wią c, 4 gwiazdki, któ re są przypisane do tego hotelu, to nawet nie 3. . Lepiej nie kontaktować się z Operatorem z kompletną wpadką . . To nie jest Corel ani Pegasus. . Gdyby nie dobre towarzystwo, wakacje by się nie powiodł y. . Nie jedź do tego hotelu, a z tym operatorem uwierz mi, ż e te wakacje nie są dla ciebie. Có ż , wyją tkiem jest sytuacja, gdy nigdy nie był eś za granicą i nie pró bował eś niczego sł odszego niż piekł o, to moż esz. .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał