Obrzydliwy hotel?

Pisemny: 6 sierpień 2014
Czas podróży: 24 lipiec — 3 sierpień 2014
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 4.0
Byliś my w hotelu od 24 lipca do 3 sierpnia. Pojechaliś my, bo musieliś my jechać szybko i nie był o czasu na szukanie czegoś bardziej akceptowalnego. Chociaż spojrzeliś my na zdję cia i przeczytaliś my recenzje. Chcę powiedzieć , ż e zdję cia są bardzo „uczesane”, wszystko jest robione z takich ką tó w, ż e nie ma na co narzekać . Ci, któ rzy piszą w recenzjach, ż e jest to normalny hotel, najwyraź niej nie widzieli lepszego, wię c ten jest dla nich normalny. Przede wszystkim nie dają od razu numeru, zaczynają zadawać pytania przez dł ugi czas, sugerują c, ż e fajnie był oby najpierw zapł acić , a potem dostać numer. W pokojach nie dział ają klimatyzatory i lodó wki, aw niektó rych telewizory. Aby nasz klimatyzator dział ał , musieliś my cał y dzień kł ó cić się z personelem. Lodó wka nie dział ał a, chociaż został a zadeklarowana w pokoju, ale kazano nam natychmiast o tym zapomnieć . W hotelu jest kilka dział ają cych lodó wek, a dział ają cą moż na dostać tylko za pienią dze. Wiele osó b wł aś nie zapł acił o za usł ugi, któ re są wliczone w cenę , ale nie dział ają . Dlatego tak się zachowuje personel hotelu. Jedzenie był o nie tylko okropne, w jadalni smró d tego jedzenia był tak silny, ż e nie moż na był o jeś ć . Po jadalni peł zają wielkie karaluchy, muchy, ziemia. Nie dla wszystkich starczył o jedzenia, cią gle stał eś w kolejce, też trzeba był o czekać na widelce, noż e, zabrakł o szklanek, automaty do wody nie dział ał y normalnie, owoce i warzywa był y albo na wpó ł zielone, albo już zgnił e , w ogó le nie mó wię o ró ż norodnoś ci. Po ogromnej liczbie skarg w jadalni, kucharz został zastą piony i przynajmniej przestał ś mierdzieć i przestawał podawać zwierzę ce wnę trznoś ci. Ale znowu brakował o jedzenia, ludzie cią gle przychodzili i nie był o wię cej jedzenia. Poszliś my zjeś ć na mieś cie, ponieważ jedzenie go 3 razy dziennie nie jest realistyczne. Drugiego dnia moje dziecko zaczę ł o mieć bó le brzucha. Na plaż y był o za mał o leż akó w i parasoli, wszystkie miejsca był y zaję te. Wyjeż dż asz o 7 rano - wszystko jest już spakowane. Jeś li wyszedł eś pó ź no, ryzykujesz staniem lub, w najlepszym razie, siedzeniem przy basenie. Pod koniec lipca do hotelu napł ynę li miejscowi Tunezyjczycy i na ogó ł przybył Armagedon. Byli wszę dzie, na morzu, w basenie, gdziekolwiek splunę li, byli wszę dzie. Ką pią się w ciuchach owinię tych od szpilek do gó ry, jest w porzą dku, pł ywasz w stroju ką pielowym, a wokó ł ciebie tań czą w kó ł ko ubrane kobiety. Jabł ko nigdzie nie spadł o do basenu, nikt nie usuwa bł ota i glonó w w morzu, przy brzegu pł ywają plastikowe butelki i talerze, a w morzu jakieś dzikie meduzy, któ re ż ą dlą jak biczem, po ż e uż ą dlone miejsce puchnie i boli przez dwa dni. Przewodnicy też są mał o przydatni, ich zadaniem jest organizowanie wię kszej liczby wycieczek, a oni nie przejmują się resztą . Nasz przewodnik był ogó lnie bardzo zaskoczony, sł yszą c nasze skargi. Powiedział a, ż e ​ ​ to najgorszy i najbardziej problematyczny hotel tutaj i nie zrozumiał a, czego chcemy. Tak wię c, jeś li chcesz się zrelaksować - w ż adnym wypadku nie idź do tego szamba, gdzie absolutnie wszyscy plują na ciebie i chcą tylko zdobyć pienią dze. Gdybym był gospodarzem, przestał bym wspó ł pracować z tymi hotelami, ale najwyraź niej nikt się tam zbytnio nie przejmuje, o ile pł acą pienią dze.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał