Obrzydliwy hotel?

Pisemny: 19 lipiec 2016
Czas podróży: 25 czerwiec — 5 lipiec 2016
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Dzień dobry kochanie!
Odpoczywał z rodziną w hotelu od 25.06. do 05.07. 2016 z mę ż em i 9-letnim synem. Muszę powiedzieć , ż e spę dzamy wakacje 1-2 razy w roku w zagranicznych kurortach od 1998 roku, a w Tunezji jesteś my trzeci (2001 - wakacje w Monastyrze, 2009 - wakacje w Sousse) i faktycznie minione wakacje w ten kraj został bardzo pozytywnie oceniony, a opinie o hotelu znakomite…. Wię c w porzą dku. Touroperator ANEX tour, odlot o 2:20 z Moskwy z opó ź nieniem 40 minut z powodu wymiany podwozia (turyś ci siedzieli w samolocie) - AZUR AIR. Silny zapach zgnił ych skarpetek przez cał y lot i posił ek skł adają cy się z buł ki z cienkim plasterkiem szynki chemicznej + gofra nie mogł y zepsuć nastroju. Przylot do Tunezji (lotnisko Enfidha), godzinne oczekiwanie na bagaż przy taś mie, potem godzinny pocią g do hotelu z przewodnikiem spotkania, któ ry nie uznał za konieczne udzielenie nam choć by minimalnych informacji, ró wnież nie wpł yną ł na nasz nastró j.
Do hotelu przyjechaliś my o 7 rano i na recepcji uś miechnię ty sł odko kierownik hotelu poinformował nas, ż e zameldowanie jest po godzinie 14:00. Ł apó wka w wysokoś ci 20 dolaró w pozytywnie rozwią zał a problem i dostaliś my pokoje do wyboru. Decydują c się na bungalow 556 (stosunkowo blisko plaż y, restauracji i innej infrastruktury hotelowej), za usł ugę dostarczenia walizki przekazuję portierowi 5$, na co on z obrazoną miną mó wi, ż e to nie wystarczy i zabiera pienią dze z dumą odchodzą ))) Zaskoczony „ciepł ym” przyję ciem, rozpakuj rzeczy i idź na ś niadanie. W doś ć duż ym hotelu jest tylko jedna restauracja i jak to czę sto bywa, gł ó wny napł yw obserwuje się w okreś lonych godzinach… Stoł y nie są podawane na czas po zakoń czeniu posił ku, papierowe serwetki są rozdawane kawał ek po kawał ku, na stoł ach nie ma soli ....Po oczekiwaniu na kelnera ponad 10 minut, na naszą proś bę o nakrycie stoł u na 3 osoby, otrzymaliś my od niego polecenie, aby samemu zabrać widelce i noż e!

Na plaż y wzdł uż brzegu morza jest duż o bł ota, któ re był o usuwane nie czę ś ciej niż raz dziennie, piasek nie był oczyszczany, a ponadto nie był wyró wnany. W morzu w pobliż u fal jest ogromna iloś ć bł ota i unoszą cych się gruzu, w tym horrorze trzeba przejś ć okoł o 60 metró w, aby oczyś cić wodę po pas, a takż e mnó stwo ogromnych niebieskich kł ują cych meduz, któ re nasi wczasowicze ł owią i zakopać w piasku. Nie chcieli od razu iś ć do morza i pł ywać w brudnej wodzie z meduzami, wię c uratowali basen, przy któ rym już pierwszego dnia ś cią gnę li z mojego leż aka przepię kne markowe pareo. Skontaktował em się z recepcjonistą odpowiednio 4 razy, nigdy go nie znaleź li. Komunikują c się z Rosjanami (jest ich w hotelu ponad 90%), wszyscy są jednogł oś nie oburzeni niezgodnoś cią z deklarowanymi 4+ gwiazdkami hotelu, wyraź nie wyczyszczonymi negatywnymi opiniami i „goś cinnoś cią ” Tunezyjczykó w w ogó lny. Ostrzegano nas o kradzież y rzeczy w hotelu, a takż e o kradzież y pienię dzy z sejfu w pokoju!
Musiał em być cią gle czujny z kosztownoś ciami, ale oni nie byli przyzwyczajeni do zapinania i kodowania walizki z rzeczami. Teraz o przewodniku hotelowym: Hassan, przewodnik Anex Tour, znalazł czas na spotkanie z nami dopiero nastę pnego dnia o 14:30. Nie podają c nam praktycznie ż adnych informacji o hotelu i ogó lnie o niuansach wakacji w Tunezji, informacji, któ rych zwykle udzielają przewodnicy podczas spotkań , przeszedł do programu wycieczek, o któ rym mó wił bardzo kró tko. Na pytanie mę ż a o brak krę gó w w parku wodnym, obrzydliwą obsł ugę w hotelu odpowiedzieli w doś ć niegrzecznej formie: - Któ rzy są zainteresowani wycieczkami, przyjdź do mnie, reszta, do widzenia ....Po przeł knię ciu urazy (aby odpoczą ć przez kolejne 10 dni), zamó wiliś my u niego 2 wycieczki. 1. Wycieczka do frygijskiego zoo, na począ tku i na koń cu, opró cz przejazdu w jedną stronę , 1 godzina, jesteś my w autobusie na 1.
5 godzin objechał o wszystkie hotele zbierają c turystó w iw rezultacie 3 godziny spę dził em wył ą cznie na odbiorze i dostarczeniu turystó w...Wszystko jest pł atne w zoo, ale jest to interesują ce dla dorosł ych i dzieci. Wyznaczone na zwiedzanie 2.5 godziny minę ł y bardzo szybko i okazał o się , ż e był a to bieganie po zoo. 2. Wycieczka na quadach; minibus wysadził nas 300 metró w od miejsca i musieliś my sami przejechać przez doś ć ruchliwą autostradę . Kawał ek biał ej jednorazowej szmatki (bandaż przeciwkurzowy) sprzedano za 4 dinary (2$), zdję cie zł ej jakoś ci - 2$ (jeś li odmó wił eś zakupu był o rozdarte na twoich oczach), transfer do hotelu po wycieczce - 3 osoby dorosł e, 2 dzieci (14 i 9 lat) o przecię tnej budowie + sam kierowca w mał ym aucie sedan moż na utoż samiać ze sportami ekstremalnymi, ponieważ siadali prawie jeden na drugim. Chcę ró wnież skupić się na deklarowanym w hotelu systemie Ultra All Inclusive itp.
mamy duż e doś wiadczenie w podró ż y, jesteś my doś ć dobrze poinformowani o tym, co reprezentuje. Tak wię c ten hotel nie ma nawet peł noprawnego systemu All-Inclusive! Lunchbox nie jest zapewniony, a przychodzą c do cał odobowego baru na wczesne ś niadanie (6:30 rano) z zadeklarowanego menu, byliś my w stanie podać tylko 3 nieś wież e rogaliki na kawę , a nastę pnie po druga, bardziej natarczywa proś ba. 3 dni przed koń cem wakacji synek zgubił klapki plaż owe, myś leli, ż e zostawili je w aquaparku, przyjechali po 18:00, nie znaleź li, musieli kupić nowe w sklepie hotelowym za 15 USD, któ re został y rozdarte nastę pnego dnia. Lot powrotny był o 20:45 czasu lokalnego. Odnowienie kosztuje 30 USD. W recepcji o 10:00 powiedziano mi, ż e nie ma moż liwoś ci przedł uż enia naszego pokoju, ale oni nam pomogą...Za tę samą kwotę dostaliś my pokó j 201, w któ rym musieliś my sami przenosić rzeczy. Otwarcie drzwi do przewidzianego pokoju był o zdumione!

Pokó j nie jest sprzą tany, na ł ó ż ku gó ra brudnej poś cieli, szklanki z na wpó ł wypita colą , brudna podł oga, brak rę cznikó w, a pokó j nie jest prosty, ale dla osó b niepeł nosprawnych! Mą ż nie mogą c tego wytrzymać zadzwonił do recepcji i już w wymagają cej formie powiedział , ż e nie spę dzimy pozostał ych godzin przed wyjazdem na tym ś mietniku. Pokó j został posprzą tany w cią gu godziny. Wyjazd z hotelu zaplanowano na 17:50, autobus przyjechał o 18:10 z niedział ają cą klimatyzacją . Po drodze przeniesiono nas do innego (sprawnego) autobusu, podczas gdy każ dy musiał sam przeł adować bagaż . Wylot zgodnie z rozkł adem w samolocie bez obrzydliwego zapachu z rodzajem gorą cej kolacji, lą dowanie w Moskwie jest mię kkie.
Po przyjeź dzie, uporzą dkowaniu walizki, brakował o mi nowej koszulki mojego syna, kupionej tam za 15 USD ...Oboje pamię tamy fakt zapakowania jej do walizki wieczorem przed wyjazdem, a ponieważ nie mogł a się wydostać to na wł asną rę kę , to był a ostatnia kropla, któ ra przelał a kielich cierpliwoś ci bez konfliktó w i pozytywnie nastawiony turysta! Na temat wakacji mogę powiedzieć tak: - Przez cał e wakacje, dzię ki przyję ciu Tunezyjczykó w, odniosł em wraż enie, ż e pł acą c 1500 $ za wycieczkę przez 10 dni, jestem im bezgranicznie dł uż ny! Być moż e jesteś my uważ ani za idiotó w, dla któ rych nie warto się wysilać , wię c moż esz tak się z nami zachowywać , czy im na to pozwalamy! ? Hotel nie ma nawet 3 gwiazdek. Jednogł oś nie doszliś my do wniosku, ż e już nigdy nie wró cimy do Tunezji i nikomu nie doradzamy! Anex tour nie jest też touroperatorem, z któ rym spę dzimy kolejne wakacje!
Nie uważ amy się za ambitnych i bardzo pretensjonalnych, ale zdecydowanie nie zamierzamy tolerować takiego braku szacunku i zaniedbywania samych siebie! Po wakacjach pojawił się gorzki posmak i mogę z cał ą pewnoś cią powiedzieć , ż e gorszego hotelu i recepcji jeszcze nie widzieliś my, choć nocowaliś my kilka razy w hotelach 3*. Z pozytywó w mogę tylko podkreś lić pracę zespoł u animatoró w hotelu i doś ć smaczne, urozmaicone jedzenie w restauracji. Wesoł ych Ś wią t wszystkim!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał