Leniwa obsługa, niekończące się kolejki i ścisk w kuchni, brudne stoły i muchy...

Pisemny: 6 sierpień 2018
Czas podróży: 30 lipiec — 9 sierpień 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 4.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 7.0
Kiedy przyjechaliś my, byliś my niemile zaskoczeni brudem w jadalni. Potem okazał o się , ż e hotel otrzymał niedawno 1 gwiazdkę . Niespodzianka: Anex tour sprzedaje tró jki jako czwó rki. . . Pracownicy hotelu i biura podró ż y uś miechają się i udają , ż e im zależ y, ale wzruszają rę kami na skargi dotyczą ce niedział ają cego klimatyzatora (chociaż przy zakupie zapł acili dodatkowo za pokó j) i brud w kuchni: mó wią , tutaj Jacy są , mieszkań cy Tunezji. . . Był oby niesprawiedliwie nie wspomnieć o plusach: zadbany teren wokó ł hotelu, animacja (dla dorosł ych) pró buje, zjeż dż alnie, moż e ktoś inny znajdzie. . . Ale te niekoń czą ce się muchy i brudne (tł uste, lepkie) stoliki i mini plastikowe kubeczki w batonach psują cał e wraż enie. I kilka sł ó w w obronie sztabu: pracują dla czterech, ale administracja uzasadnia, ż e ​ ​ nie wystarczy ich dla wszystkich. Dobra wymó wka : -) A na pytanie, dlaczego sprzedają trzygwiazdkowe, jak cztery wycieczki Anex, odpowiadają , ż e mó wią , ż e są gorsze pią tki : -) Generalnie uważ aj z wyborem hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał