słoneczny hotel

Pisemny: 14 wrzesień 2015
Czas podróży: 1 — 7 sierpień 2015
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
HOTEL SŁ ONECZNY 3*** W ADLERZE. ZAREZERWOWAŁ EM POKÓ J W TYM HOTELU W MAJU, CAŁ KOWICIE DOŚ WIADCZAM, Ż E MOGĘ LICZYĆ NA Przyzwoity pokó j, TYLKO JEŚ LI WYKONUJĘ GO WCZEŚ NIEJ. CZYM JEST MÓ J ROZKRYCIE, KIEDY W PRZYJAZDU BYŁ EM MÓ GŁ EM PORÓ WNAĆ TO Z TYM, CO OFERUJE PIĘ KNE ZDJĘ CIA STRONY HOTELU. 2 POKOJE POKÓ J JEST NASTĘ PUJĄ CY - JEDEN Z POKOJÓ W BALKONOWYCH PRZEGLĄ DAŁ A NA BUDOWĘ BLISKIEGO BUDYNKU A W TYM POKOJU NIE BYŁ O KLIMATYZATORA. MIESZKANIE PRZEZ 2 TYGODNIE W POKOJU Z 2 DZIEĆ MI Z WIDOKIEM I HAŁ ASEM NA BUDOWĘ I POŁ YKANIEM KURU BUDOWLANEGO NIE MA W PLANACH. NA SZCZYCIE TOALETA WCIĄ Ż PACHNĄ Ł A TOALETA. PODWÓ JNA SOFA W POKOJU PASAŻ ERSKIM BYŁ A W CAŁ KOWICIE ZABIJANA I ZMIAŻ DŻ ONA NA RĘ KACH PODCZAS PRÓ BY JEJ MONTAŻ U. SZCZERZE MYŚ LAM, Ż E KIEROWNICTWO HOTELU W OSOBY G. CHAKRYANA K. M. POMYŚ L O POMOCY. NAIWNY. MOJE PROŚ BY O USUNIĘ CIE MNIE LUB PRZYNAJMNIEJ PO JAKIMKOLWIEK CZASIE, ABY ZAPEWNIĆ MI BARDZIEJ AKCEPTOWALNY POKÓ J, MAJĄ BYĆ CAŁ KOWITĄ POGARDĄ I NIE CHCĘ NIC ZROBIĆ . Szczerze mó wią c, BYŁ EM ZSZOKOWANY. SŁ YSZAŁ EM O MNIEJSZYM SERWISIE, OCZYWIŚ CIE, ALE TYM CZASEM MUSIAŁ EM JEGO DOŚ WIADCZYĆ OSOBIŚ CIE. Powiedziano mi, ż e NIE LUBIĘ , SPOJRZEJ GDZIE INDZIEJ. NORMALNIE TAK MUSISZ POSZUKIWAĆ I ZNALEŹ Ć , ALE TYLKO TAM TAM POKÓ J ZWOLNIŁ SIĘ PO 4 DNIACH. MYŚ LĘ , OK, TU BĘ DĘ CIERPIAŁ , A WTEDY PRZEJDĘ . G. CHAKRYAN K. N. , KIEDY ROZUMIEM, Ż E NIE BĘ DĘ MIESZKAĆ W JEGO HOTELU PRZEZ 2 TYGODNIE, POSTANOWIŁ EM PRZELICZĆ DLA MNIE PONOWNIE STAWKĘ POKOJU Z DUŻ EJ STRONY, DODATKOWO ZRYWAJĄ C OD MNIE CZYNSZ ZA Ł AMANIE SOFĘ . W PRZYPADKU MOJEGO SPRZECIWU POWIEDZIAŁ DOSł ownie, CO NASTĘ PUJE: „WYJDŹ STĄ D”. KIEDY W ODPOWIEDZI ZAPYTAŁ EM "CZY OBSTAWIASZ MNIE Z Dwó jką DZIECI NA ULICY? " CIEMNOŚ Ć . ROK CZEKAĆ NA LATO. OSZCZĘ DZAJ PIENIĄ DZE NA WAKACJE I ZDOBYWAJ TO WSZYSTKO W FINALE. W SKRÓ CIE WYNIEŚ LIŚ MY SIĘ STĄ D, NIE Ż AŁ AM TEGO. SZYBKO ZNALEZIONE ZA DARMO. POKÓ J W SĄ SIEDZCZYM PENSJONACIE Z PRZYJAZNYCH I ODPOWIEDNICH WŁ AŚ CICIELI. TAK, ZAPOMNIAŁ EM DODAĆ O KAWIARNI „SUNNY”. TO JEST INNA PIOSENKA. JAK PRZYBYLIŚ MY PIERWSZEGO DNIA, CAŁ Ą RODZINĄ POJEDZIELIŚ MY TU JEŚ Ć . DOKŁ ADNIE CZAS! ! ! CZEKAMY NA ZAMÓ WIENIE. KIEDY POSTANOWILIŚ MY PRZYPOMNIEĆ O SOBIE, KELNERKA POWIEDZIŁ A NAM „Jest was wielu, JA JESTEM”. PO TYM ZROZUMIAŁ EM, Ż E NIE CHCĘ ZATRZYMAĆ W TYM HOTELU, GDY OTRZYMASZ BEZKONKURENCYJNĄ NIEPUBLICZNĄ ODPOWIEDŹ ZA TWOJE PIENIĄ DZE. W KOŃ CU KONIEC Zostaliś my przywiezieni, co zamó wiliś my. CO JEŚ MY, CZEGO NIE JEŚ LIŚ MY, NIC NIE ROZUMIEJĄ . PORCJE NA LILIPUT. ALE DOJRZAŁ E DOBRZE. BEZ WSZYSTKIEGO POWIEDZIAŁ AM TYLKO JEDNO. NIE WCHODŹ DO HOTELI, KTÓ RE NIE SĄ ONE. BRAK INFORMACJI ZWROTNEJ. A TO TYLKO NASZ PRZYPADEK. WRESZCIE PRZENIEŚ LIŚ MY SIĘ DO Przyzwoitego hotelu. ZA MNIEJSZE PIENIĄ DZE, BLISKO MORZA, W POBLIŻ U ZNAJDUŁ A SIĘ JADALNIA PORT MORSKI. NIESAMOWITE USTALENIE JAKOŚ CI, RÓ Ż NORODNOŚ CI POTRAW, OBSŁ UGI I CEN. WIĘ C NIE MA DOBRA BEZ DOBRA.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał