Pytanie

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
2 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Wybór hotelu»
Po przybyciu do hotelu powiedziano nam, że prysznic w naszym pokoju, który zarezerwowaliśmy, jest zepsuty.Zaproponowali anulowanie rezerwacji tego pokoju i wzięcie kolejnego za 500 r droższego.
Po przybyciu do hotelu powiedziano nam, że prysznic w naszym pokoju, który zarezerwowaliśmy, jest zepsuty.Zaproponowali anulowanie rezerwacji tego pokoju i wzięcie kolejnego za 500 r droższego.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
3 abonent  • zapytał 2018-10-146 lat wstecz
Odpowiedzi  •  2
аватар veronikagolodova
Kontynuacja pytania.
Ale faktem jest, że anulowanie rezerwacji zostało opłacone. Zauważyliśmy, ale wygląda na to, że nic nie zostało spisane na straty. Kierownik hotelu powiedział, że jeśli coś zdejmą, zwróci tę kwotę.
Czy administratorzy hotelu mogą usunąć opłatę za anulowanie po wymeldowaniu.
Przecież w zasadzie nie mam dowodów na to, że sami poprosili o anulowanie rezerwacji.
аватар ollennka
Brudny hotel. Oni sami są winni (nie przygotowali pokoju), niech sami anulują rezerwację. W takich przypadkach zgłaszam rezerwację na hotel.
awatara
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już