Pytanie

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
2 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Pytanie do doświadczonych biur podróży
Nieczęsto, ale zdarzają się przypadki, kiedy menedżerowie lotów jakoś nie przekazują oryginałów dokumentów turystom na lotnisku. Miałem już to z Anexem i Turtessem. Oczywiście trzeba sobie z tym jakoś poradzić, turysta nie powinien wracać do domu, a jednocześnie doznaje niemałego szoku, cierpi nasz wizerunek. W związku z tym pytanie brzmi: jak przygotować turystę na możliwość wystąpienia takiej sytuacji na lotnisku i jak radzisz z tego wyjść? Byłbym wdzięczny za wszelkie przemyślenia na ten temat.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
3 abonent  • spytał 2009-10-2615 lat wstecz
Odpowiedzi  •  2
аватар Amir1
Po potwierdzeniu wystawiamy potwierdzenie rezerwacji wycieczki wydrukowane ze strony internetowej organizatora wycieczki. Praktyka ostatniego stanu wyjątkowego pokazała, że ​​z takim wydrukiem turysta może z łatwością odprawić się na lot i zameldować się w hotelu. Ale kto może zaoferować najlepsze rozwiązanie? Kto co wymyślił, powiedz mi.
аватар HAVE_REST
Nie mogę myśleć o niczym innym.
Turyście można też powiedzieć, że jeśli nie dostarczono mu dokumentów na lotnisku (a potem jeszcze będzie siedział w waszym biurze dłużej niż 3 minuty :)), to musi zażądać pokazania mu listy osób odlatujących. jego lot. Nawet jeśli nie ma biletu, ale jest na liście, odleci, a reszta, jeśli Anex lub Turtes już będą na miejscu, zostanie załatwiona. Ale zdecydowanie musisz wysłać list do operatora opisujący sytuację, bo jak przyjedzie turysta i napisze reklamację, operator powie – nic o tym nie wiedziałem i czego wcześniej mi nie powiedziałeś. Tych. - agent będzie ekstremalny.
awatara
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już