Pytanie

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
2 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
co się stało z atrakcją turystyczną Pegas?????
Przerażenie!!! Nie mogę wejść na stronę Pegasusa!!!!! Wyjeżdżamy za 2 tygodnie. Wycieczkę opłacono 3 miesiące temu .... Jestem w szoku !!!! Postanowiłem wejść na ich stronę ..... i Google nie widzi strony - pisze usunięte !!!!
Czy ktoś wie? Nie mogę się doczekać do rana, aby skontaktować się z agentem - zwariuję !!!)
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
6 subskrybenci  • zapytał 2012-06-2112 lat wstecz
Odpowiedzi  •  12
аватар HotLine
Spokojnie. Z Pegasusem wszystko jest w porządku.
Strona działała dzisiaj. Niektóre problemy techniczne.
Nawiasem mówiąc, nie upadek witryn jest oznaką upadku operatora. W Rosji strony upadłych operatorów działały prawidłowo.
Horrorem nie jest upadek strony, ale taka twoja reakcja.
Przerażenie.
аватар Regishka
jak inaczej zareagować, jeśli do wyjazdu zostały jeszcze 2 tygodnie, a dokumentów jeszcze nie ma, a organizator wycieczki ma „problemy techniczne”, których z definicji nie powinno być!
аватар mannes
http://www.youtube.com/watch?v=c6tUq0IHVoI
Uspokoić się!
Gdybym tak się martwił, kiedy pójdę do Privat24, aby przelać pieniądze, a on mówi mi: „Twoje konta nie są dostępne!”, to prawdopodobnie zrobiłbym się szary!!!
Oto Twoje kontakty:
Infolinia dla turystów:
0 800 50-99-50
(połączenia z telefonów stacjonarnych na terenie Ukrainy są bezpłatne | Linia działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu)
Biuro w Kijowie:
Ukraina, 02121, Kijów, ul. Autostrada Charkowa, 201-203 litera 2A, 14 piętro. (mapa)
Godziny pracy: pon-pt: 09:30-19:30, sob: 10:00-17:00.
Dział sprzedaży (call-center):
(Wnioski, wnioski, zmiany, rezygnacje)
Telefon: +38 (044) 300-1-333. Faks: +38 (044) 300-1-444. E-mail: [email protected]
(Obliczanie wycieczek niestandardowych)
E-mail: [email protected]
Katedra Turystyki Korporacyjnej (M.I.C.E.):
(Żądania firmowe i grupowe, konferencje i seminaria, obozy sportowe)
Telefon: +38 (044) 300-1-333. Faks: +38 (044) 300-1-444. E-mail: [email protected]
Księgowość:
(Faktury, kontrola płatności, akty i umowy)
Telefon: +38 (044) 300-1-333. Faks: +38 (044) 300-1-444. E-mail: księgowość@pegast.com.ua
аватар Oleksii64
A dokumenty można przynieść do wejścia na pokład samolotu ...
аватар HotLine
Okazuje się, że Pegasus ostrzegł - tymczasowo musisz skorzystać ze strony pegast.org.ua
A pytający już nic nie pisze – prawdopodobnie na oddziale nie ma internetu.
аватар Regishka
wow, rzeczywiście, adres się zmienił - ale strona wciąż tam jest! Podoba się! i wyszły wizy z konsulatu!!!
аватар Regishka
Byłem zajęty pracą - a nie na oddziale! wszystko jest w porządku!!!))) dach jest na swoim miejscu!)))
аватар Regishka
siteikkkkkk!!!!
аватар Regishka
Teraz nie zwariowałbym z radości !!!))))))))))))))
аватар HotLine
Czy masz złoty środek między „Horror!!!” i „teraz nie zwariowałbym z radości !!!” ?
аватар sigur62
Bugaga, rżenie))))
аватар pn1e6xnd
REGISZKA! Kto ci powiedział, że operator z definicji nie powinien mieć problemów ze stroną? Problemy ze stronami internetowymi zdarzają się każdej firmie, a nawet samym dostawcom i właścicielom serwerów. Nie panikuj - to jest 1. Nawet jeśli wyleciałeś jutro, ale nie możesz wydrukować biletów, możesz zarejestrować się na lotnisku, a także w hotelu za pomocą paszportów międzynarodowych (z wyjątkiem przypadków z wyjazdem do krajów wizowych) - to są dwa! Ataki na touroperatorów to już powszechna rzecz – to trzy! Nie wywołuj głupiej paniki - to cztery!
awatara
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już