Pytanie

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
2 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
lot tranzytowy
Proszę powiedzieć, co mam zrobić, jeśli spóźniłem się na lot łączony z winy innej linii lotniczej?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
6 subskrybenci  • spytał 2011-08-3013 lat wstecz
Odpowiedzi  •  15
аватар DENIRA
Wystarczy kupić kolejny bilet, nikt nie zwróci Ci pieniędzy i trudno coś udowodnić.
аватар alex45
Powinieneś dostać się na następny lot, jeśli jest to bilet jednorazowy z przesiadką.Jeśli sam zrobiłeś dwa oddzielne, możesz to udowodnić, ale to trudne!
аватар Anetka-gan
trzeba na miejscu negocjować z przewoźnikiem lotniczym, w zasadzie łatwo udowodnić opóźnienie - nawet na tablicy wyników widać, jak spóźnił się samolot. ale wszystko jest indywidualne. jeśli po tym kupiłeś bilety sam, to w princepe wtedy - tak - jest już za późno, aby coś udowodnić. chtoli sprawdzają na biletach, czy data i godzina przybycia kontroli jest ostemplowana.
аватар SHIFTY2003
Jeśli kupiłeś bilety jako lot łączony, po przybyciu na lotnisko przesiadkowe udaj się do punktu informacyjnego lub stanowiska linii lotniczej obsługującej lot, który przegapiłeś. Zwykle od razu zauważają, że spóźniłeś się z powodu późnego przylotu samolotu (ponieważ jeśli jest to połączony lot, wtedy zwykle odprawiają się i wydają bilety na pokład na oba loty na pierwszym lotnisku) i bezpłatnie przenoszą Cię na następny lot . Jeśli trzeba długo czekać, w terminalu wydawane są bony żywnościowe. Zostałem tak uderzony kilka razy. A jeśli bilety były kupowane na każdy lot osobno, to niestety nie ma tak wielu szans. W tym przypadku nigdy nie udało mi się zwrócić pieniędzy za brakujący bilet.
аватар alex45
Najbardziej kompletna odpowiedź!
аватар yzor4ik
Wielkie dzięki wszystkim!
аватар DENIRA
Po co dezorientować osobę, jeśli w pytaniu wyraźnie stwierdzono, że opóźnienie jest winą KOLEJNEJ linii lotniczej? Czym może być „łączna mucha”? Dlaczego ktoś miałby tracić czas i wysiłek na udowodnienie, że w zasadzie jest to absolutnie nierealne.
A PRAWDA jest taka, że ​​nikt nie zmieni biletu i nie zwróci pieniędzy w takiej sytuacji.
аватар SHIFTY2003
OK, na konkretnym przykładzie. Poleciałem lotem łączonym z Mediolanu przez Monachium do Kijowa. Lot z Barcelony był obsługiwany przez AlItalia, lot z Monachium przez Lufthansę. AlItalia się spóźniła, Lufthansa wyjechała beze mnie. Więc Lufthansa przebukowała mnie na następny lot za darmo, wydała bony żywnościowe, bo. czas oczekiwania wynosił ponad 6 godzin. I (uwaga!) - nikomu niczego nie udowodniłem. Zrobili wszystko sami po obejrzeniu mojej karty pokładowej. Więc TURPRAVDA jest inna dla wszystkich ludzi. W każdym razie musisz udać się do punktu informacyjnego i linii lotniczej obsługującej lot, a oni opowiedzą ci wszystko szczegółowo.
аватар SHIFTY2003
*Lot nie jest oczywiście z Barcelony, ale z Mediolanu :)
Właśnie przyjechałem, widocznie psychicznie nadal tam jestem :))
аватар DENIRA
Tak więc Lufthansa jest udziałowcem Alitalii od 2009 roku i jest traktowana jako jedna linia lotnicza.
http://www.mensajeroweb.com.ar/index.php?x=nota/11115/1/nace-lufthansa-alitalia
аватар DENIRA
„Zrobili wszystko sami po obejrzeniu mojej karty pokładowej.” - Karta pokładowa wydawana jest tylko na jeden bilet.
аватар SHIFTY2003
1) Przeczytaj ponownie uważnie to, co napisałem.
2) Nie wiemy, którymi liniami lotniczymi lata osoba, która zadała pytanie.
3) Jeden udziałowiec, różne linie lotnicze. Są tylko partnerami w sojuszu.
4) Mam nadzieję, że nie będziecie się sprzeczać z tym, że moja odpowiedź jest całkiem kompetentna w ramach zadanego pytania? Zwłaszcza jego część „W każdym razie musisz udać się do punktu informacyjnego i linii lotniczej obsługującej lot, a oni ci wszystko szczegółowo opowiedzą”?
аватар cyrex
Lufthansa nie jest udziałowcem Alitalii (i na pewno nie jest uważana za jedną firmę, a nawet nie jest członkiem tego samego sojuszu).
Nie ma znaczenia, czy przewóz realizuje jedna czy więcej linii lotniczych, ważne jest, aby był on wystawiony na jednym bilecie. Jeśli jest tylko jeden bilet, masz gwarancję, że zostaniesz przeniesiony w przypadku opóźnień (i innej siły wyższej); jeśli są dwa bilety, najprawdopodobniej nikt nie będzie z tobą rozmawiał (ale opcje są możliwe).
аватар DENIRA
Czy możesz podać przykłady, kiedy różne linie lotnicze (z punktu widzenia turysty) wystawiają jeden bilet?
аватар SHIFTY2003
1) Lot Poznań-Warszawa-Kijów był obsługiwany przez LOT (lot krajowy) i Aerosvit. Lot z Poznania był opóźniony, wysłano nas bezpłatnie do Kijowa przez Wiedeń - był jedyny najbliższy lot.
2) Lot Kijów-Ateny-Santorini. Z Kijowa do Aten – Aerosvit, dalej z Aten – Olympic Air. Samolot z Kijowa się spóźnił, zostałam przebukowana za darmo na następny lot.
Nie wiem, co oznacza bilet jednorazowy, znam pojęcie „lotu łączonego” i wiem, że bilety były trochę droższe, niż gdybym je kupił osobno. Jak rezerwowany jest lot połączony - nie wiem, zapytaj mojego agenta.
awatara
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już