Pytanie

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
2 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Wybór hotelu»
Co sądzisz o różnorodnych recenzjach hoteli, które okazują się niesamowita?
Opalizujące recenzje w Internecie na miejscu okazują się horrorem. Jak to leczyć? Czy na podstawie opinii w Internecie można sformułować poprawną opinię o hotelu?
Na przykład, często zaraz po złej recenzji o hotelu, powyżej pojawia się pochwała, z odrzuceniem poprzedniej. Komu wierzyć? Jak wybrać odpowiedni hotel?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
7 subskrybenci  • zapytał 2011-05-2413 lat wstecz
Odpowiedzi  •  7
аватар Katyyy
W rzeczywistości wszystko jest prostsze. Do każdej recenzji trzeba podchodzić „trzeźwo”. Po pierwsze, ostro złe lub ostro dobre, są natychmiast usuwane na bok - więc dla ogólnego rozwoju nie czytaj więcej ... należy zwrócić uwagę na recenzje ze średnim wynikiem (maksymalna i minimalna wartość zależy oczywiście od strony). Według nich jest najbardziej konstruktywny i trzeba dać osobistą ocenę. Rzeczywiście, wszystko „ostre” może być kreatywnością personelu hotelowego i konkurencyjnego biura.
Po drugie, musisz jasno wyobrazić sobie, czego chcesz, nie tylko od konkretnego hotelu, regionu itp., Ale także od reszty w ogóle - jakie są twoje priorytety (jedzenie, animacja, alkohol, plaża, wycieczki).
Po trzecie, przeczytaj recenzje, spójrz na zdjęcia i zadawaj pytania dotyczące różnych zasobów dla obiektywności, jeśli recenzje są zbliżone do rzeczywistości, będą podobne, jak ocena hotelu.
Po czwarte, zawsze należy brać pod uwagę, że nie można zadowolić wszystkich, a nasz brat jest szczególnie wybredny, więc czasami wszystko jest złe dla człowieka, ale tak jest wszędzie i zawsze, zarówno w mega drogich hotelach, jak i w opcjach ekonomicznych .
No i co najważniejsze przy wyborze i na miejscu miej jasno świadomość ile wystrzeliłeś i co dostałeś. W większości negatywny od tych, którzy za trzy kopiejki poszli odpocząć w tureckim 3* i spodziewali się kawioru, szampana itp.
аватар Anna_10
Radzę zwracać uwagę nie na emocje wczasowiczów (fajne lub inaczej nudne), ale na rzeczywisty opis hotelu. Twój nastrój na wakacjach zależy tylko od Ciebie, towarzystwo będzie dobre i zapomnisz o drobnych niedogodnościach. Ale jeśli prysznic nie działa lub plaża jest zanieczyszczona, to już inna sprawa.
аватар sandra-art
negatywne recenzje muszą być opatrzone dowodami fotograficznymi, w przeciwnym razie możesz napisać cokolwiek o każdym hotelu, nawet nie będąc tam...
poza tym dla wszystkich ludzi negatyw polega na różnym stopniu. komuś szkoda, że ​​nie ma mięsa - nie wszystko jem dokładnie. ktoś narzeka, że ​​basen jest chlorowany - znowu nie potrzebuję. itp. Zdecyduj, czego chcesz i to wszystko.
аватар Anetka-gan
naucz się filtrować informacje! I nie chodzi tylko o recenzje.
wszędzie jest negatyw, wszędzie pozytyw, wszystko zależy od osoby. Wszyscy mamy różne nawyki, pragnienia i zdolności. ktoś jest wygodny w 2*, ktoś strasznie zniesmaczony w Deluxe. z recenzji trzeba wziąć tylko przydatne rzeczy: lokalizację, godziny odjazdów do centralnych części miasta (na przykład), w której restauracji, co jest serwowane, jaka jest cena taksówki itp.
reszty nie dowiesz się w 100% z recenzji
аватар my0612
Oprócz recenzji prowadzę aktywną korespondencję z osobami, które wypoczywały w interesującym mnie hotelu. Zadaję pytania i konsultuję. Nigdy wcześniej nie było odpowiedzi. A ja sam zawsze chętnie odpowiadam na takie wiadomości z pytaniami o hotele. Dlatego zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem poczty wewnętrznej.
Poprzez taką korespondencję i czytanie recenzji zazwyczaj już wszystko dokładnie wiem o hotelu i przyjeżdżam tam jak w domu ;)
аватар shpic
Sam jestem w podobnej sytuacji. Pracowała w hotelu Daima Biz Resort. Z jednej strony jest wiele negatywnych recenzji, ale są też pozytywne. Próbka została wykonana w ten sposób: w wiadomościach są oczywiste powtórzenia, tj. wielu, którzy odwiedzili hotel, powtarza te same fakty. Wtedy myślę, że można mu zaufać. Dla mnie z dzieckiem najważniejsza jest duża plaża i duże baseny ze zjeżdżalniami. Możesz dowiedzieć się o plaży w opisie charakterystyki hotelu. Ale dużo ludzi pisze o brudzie, przekonamy się o tym już w praktyce, jest też problem z kolejkami po jedzenie, wielu pisze, że trzeba stać 30-40 minut. Ale jak wyjaśnił mi organizator wycieczek, jest to problem wszystkich dużych hoteli w szczycie sezonu. Ale tylko oni mają duże, dobre plaże. Konkluzja jest taka: mały hotel z kiepską plażą - żadnych kolejek i odwrotnie. Więc wybór należy do Ciebie.
аватар Zlata28
Bardzo uważnie czytam negatywne recenzje.
bo w superpozytywnych czasami bardziej kierują się emocjami
(np. pierwszy raz za granicą - zawsze jest cudowny
a więc o kilka ważnych (dla mnie) rzeczy
po prostu zamykają oczy lub nie przywiązują żadnej wagi)
a od negatywnego "wyłowić" to, co się interesuje.
No już z negatywu wybieram "ziarna z plew"
jak: hałaśliwi sąsiedzi za ścianą lub pół dnia opóźnienia lotu
Cóż, w żaden sposób nie odnoszą się do minusów hotelu, prawda?
i odwrotnie, gdy w raporcie superpozytywnym piszą jak:
„plaża była oczywiście daleko, a leżaki były zepsute
ale nie denerwowaliśmy się, spędzaliśmy czas z animatorami”
to jasna strona hotelu - a dla mnie duży minus?
coś takiego..
awatara
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już