Pytanie

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
2 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
Czwarta trasa touroperatora. Niezawodny czy nie?
Na Dominikanę jedziemy na początku grudnia. Czwarta trasa jest tańsza. Czy ktoś słyszał o tym touroperatorze?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
4 abonent  • spytał 2010-11-0215 lat wstecz
Odpowiedzi  •  4
аватар taperov
Siedzę na Malediwach i szukam kogoś, do kogo mógłbym się zwrócić o pomoc.
Przybyłem, ale za mój hotel pieniądze nie zostały zapłacone przez firmę czwartą. Nie ma pieniędzy na opłacenie hotelu przez 10 dni. już rozmawiałem przez telefon z 1000 dolarów.
аватар MZ2011
Tak, czytałam już sporo historii, kiedy hotel nie płaci za czwartą wycieczkę, a to na Malediwach i na Dominikanie, więc nie korzystałam z ich usług w grudniu i nikomu nie doradzam.
аватар natashechicka
Fourthtour to pozbawiony skrupułów operator, który narusza stosunki umowne i poniża swoich klientów. Luty 2011 spędziliśmy wakacje na Kubie, Varadero przez Fourthtour. Podczas meldowania się w recepcji powiedziano nam, że nasz pokój nie jest opłacony, a jeśli chcemy się załatwić, musimy zapłacić 250 USD, lub spać na ulicy. Trudno opisać jakie emocje wtedy przeżywaliśmy. Płacąc za wycieczkę z góry przez 2 miesiące za dużo pieniędzy, lecąc 16,5 godziny z Syberii i żyjąc przez rok w oczekiwaniu na wakacje, padliśmy ofiarą oszustów. Skontaktowaliśmy się z naszym biurem podróży w Moskwie, okazało się, że opłacili wszystko na czas, a pieniędzy nie przekazał Fourthtour. Nasze biuro podróży, będąc zaufaną i rzetelną firmą, przez którą latamy od lat, obiecało dowiedzieć się wszystkiego. Nie mieliśmy innego wyjścia, jak zapłacić 250 dolarów i osiedlić się w pokoju. Niepewność była przerażająca.
Koszmar trwał tydzień, długie rozmowy telefoniczne z Moskwą, szalone pieniądze wydane na roaming, nerwy i stres, kiedy po raz kolejny powiedziano nam w recepcji, że jeszcze nie wpłynęła opłata i trzeba zapłacić kolejne 250 dolarów. Fourthtour zachowywał się jak typowi oszuści, przekonał nasze biuro podróży, że wszystko zostało opłacone, kłamał
аватар natashechicka
ewidentnie kłamali, że to problem z bankiem, pokazali przedstawicielom naszego biura podróży fałszywe pokwitowania za przelew pieniędzy. Ten ostatni uwierzył im i poprosił o poczekanie następnego dnia. Doszło do tego, że przedstawiciel naszego biura podróży udał się do biura Fourthtour w Moskwie i zadzwonił do nas, osobiście rozmawialiśmy z dyrektorem Fourthtour, który obiecał natychmiast wszystko rozwiązać. Kiedy w końcu nasze biuro podróży zorientowało się, że touroperator Fourthtour kłamie i nie zamierza zapłacić, skontaktowali się z hotelem, uzgodnili, że nas dotkną i nie potrząsają pieniędzmi. W efekcie wpłacone dodatkowo pieniądze wróciły do ​​nas, ale „skradzione” dni urlopu, nastrój i nerwy nie były już możliwe. Najsmutniejsze jest to, że na Kubie jest wielu takich samych oszukanych turystów we wszystkich hotelach korzystających z usług Fourthtour. Zastanawiam się, co by się z nami stało, gdybyśmy nie mieli przy sobie pieniędzy?
To oburzające, że kierownictwo hotelu doskonale wie, że Fourthtour albo nie płaci, albo opóźnia płatność, a mimo to nadal z nimi współpracuje, zmuszając turystów do zapłaty, stawiając ich w warunkach, z których nie ma innego wyjścia. Jaka jest wina turystów, którzy zamiast odpoczynku otrzymują wiele negatywnych emocji i rozczarowań? Czwarta trasa trwa
awatara
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już