Pytanie

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
2 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Zasady zakupu biletu lotniczego
konkretniej, przed czym sprzedawca ma obowiązek ostrzec w agencji (w szczególności interesuje go przewożenie bagażu) Jeśli ktoś poda linki do ukraińskiego prawa o sprzedaży biletów lotniczych, będę wdzięczny.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
1 abonent  • zapytał 2010-09-2314 lat wstecz
Odpowiedzi  •  9
аватар Elena_Krash
Być może w tej sprawie będzie można zarządzenie Ministerstwa Transportu i Komunikacji Ukrainy „W sprawie zatwierdzenia regulaminu przewozu lotniczego pasażerów i bagażu” z dnia 23.04.2010 N 216. Rozkaz ten można znaleźć na stronie internetowej http: //zakon.rada.gov.ua
аватар marta70
Bardzo dziękuję, może przekażesz kolejny dokument o Ochronie Konsumentów?
аватар marta70
Dodam. że nie zostałem poinformowany o zasadach przewozu bagażu, więc musiałem dopłacić
аватар Anetka-gan
Każda linia lotnicza ma swoje własne zasady, w tym zasady dotyczące bagażu. i znajdują się na stronach internetowych wszystkich linii lotniczych.
аватар lubitelj
W agencji powinieneś być ostrzeżony (OBOWIĄZKOWY) przed podpisem w specjalnym czasopiśmie o zasadach i karach przy zwrocie biletu, zmianie daty, nie pojawianiu się na locie. Nie muszą Cię ostrzegać o wadze bezpłatnego bagażu, chyba że o to poprosisz. Chociaż niektóre e-bilety określają maksymalną wolną wagę, zgodnie z kategorią biletu, ale nie przez agenta, ale przez przewoźnika. Waga jest regulowana wyłącznie przez przewoźnika lotniczego, a także koszt dopłaty za 1 kilogram. Standardowa waga bezpłatnego bagażu dla prawie wszystkich linii lotniczych w klasie ekonomicznej wynosi 20 kg + 8 kg bagażu podręcznego, w klasie biznes 30 kg + 10 kg (w przypadku lotów transatlantyckich o 10 kg więcej w obu klasach). Prawo ochrony konsumentów w tym przypadku nie pomoże, agencja odpowiada jedynie za zwrot i wymianę biletu. Ile ważyłeś i jaką linią lotniczą leciałeś?
аватар marta70
firma Airfrance, agencja nie podała, że ​​ostatnio wprowadzono nowe zasady, że można nosić jedną torbę, waga nie została przekroczona, ale za drugą torbę trzeba było zapłacić. Mogłem nosić więcej wagi, ale dokonała płatności i nie przyjęła wagi, której potrzebowałem. Na bilecie była notatka o jednej torbie, ale jej znaczenie nie zostało mi wyjaśnione. Czy firma nie powinna informować o warunkach przewozu bagażu? Ile kilogramów odpowiedzieli mi na moje pytanie, ale nie powiedzieli, że jedna torba. Dzięki
аватар marta70
Dodam, czy pasażer ma obowiązek zaglądać na stronę linii lotniczych? A jeśli nie ma dostępu do internetu? Rozumiem, że kupując bilet płacisz również za usługi informacyjne?
аватар Elena_Krash
Ustawa Ukrainy „O ochronie konsumentów” http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1023-12
аватар lubitelj
Specjalnie przyjrzałem się kopercie, w której moi agenci wręczają mi bilety. Warunki taryfy są wydrukowane na kopercie, a niezbędne warunki są oznaczone kleszczami lub cyframi - wskazano: rodzaj taryfy, maksymalny bagaż (w kg i ilość miejsc), warunki zmiany biletu, niedojazd na lot , zwrot biletu, okres ważności biletu. Zadaniem pasażera jest uważne zapoznanie się z wystawionym biletem – zawiera on główne warunki taryfy – jest to Twoja umowa z przewoźnikiem. Dla Airfrance bagaż w klasie ekonomicznej 23 kg to jedna walizka, szczerze mówiąc nie słyszałem jeszcze o dwóch walizkach odprawianych jako bagaż w klasie ekonomicznej za darmo. Od 10 lat latam 3-4 razy w roku w różnych kierunkach. A może miałeś kartę w klasie biznes lub złotą kartę dla osób często podróżujących?
awatara
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już